×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

بودجه ای که بجای ارائه خدمات کیفی صرفا صرف تبلیغات مدیرعامل می گردد

قصه تکراری روزهای پایانی سال و شهری خسته و رنگ و رو رفته که قرار است میزبانِ میهمانان نوروزی باشد تا شاید از برکت حضور آنها اتفاقی در اقتصاد شهروندان رقم بخورد دوباره به گوش میرسد.

دوباره به گوش میرسد که از بودجه سازمانی عریض و طویل فقط قرار است با چند سطل رنگ و چند طرح ناقص و چشم خراش سیما و منظر این شهر به نام بزک، مخدوش گردد و سیل مسافرین تنها از رشت گذر کرده و به حال رشتوندان افسوس بخورند…

آری این نتیجه عملکرد مدیرانی ناکارآمد در راس سازمان های پردرآمد شهرداری است که تنها هنر آنها تبلیغاتِ عملکرد نزدیک به هیچ خود در رسانه های اجاره ای است که در طول دوره مدیریت این افراد مفصل پای این سفره لقمه هایی چرب نوش جان کرده و فربه گردیده اند.

نگاهی به چهره خسته و خاکستری رشت بیش از هر دلیل و برهانی توخالی و پوچ بودن توصیفاتی همچون مدیر پیشرو و کاردان را یادآور خواهد شد و نشان دهنده این موضوع است که روزنه های حیف و میل بیت المال و بودجه ای که باید صرف ارائه خدمت به شهروندان گردد این روزها به حفره های بزرگی جهت تبلیغ مدیران ناکارآمد تبدیل شده است که واحدهای نظارتی باید هر چه سریعتر با این وضعیت برخورد کنند.

امید آن میرود با توجه به پیگیری حداکثر اعضای شورای شهر با حضور شهردار جدید بر مسند هرچه سریعتر اقدامات لازم جهت عزل این افراد بی کفایت صورت گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false