×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

امروز و در هفتاد و سومین جلسه شورای شهر که به ریاست سید امیر حسین علوی برگزار شد.
وی به انتقادات ابراز شده از سوی رسانه ها و شهروندان واکنش نشان داد و منتقدین را عده ای بیکار نامید.

” طرح سه شنبه های بدون خودرو مدتی است به صورت غیر رسمی در شهر رشت آغاز شده که هفته گذشته به صورت رسمی با محوریت استفاده از ناوگان عمومی کلید خورده است. طرح سه شنبه های بدون خودرو توسط “افرادی بیکار “به نقد گذاشته شده است.”
فارغ از ادبیات سخیف بکار رفته از سوی علوی که ما را به یاد جمله ی فردی که منتقدین را عده ای “خس و خاشاک” میدانست ( و اتفاقا چند سالی است که به حاشیه رانده شده ) این جمله مقام معظم رهبری مدظله العالی را به ایشان خاطرنشان میکنیم ، باشد که خشم ایشان از انتقادات رسانه ها و رشتوندان فرو نشانده شود :
مسئولان و دست اندرکاران، هرگز نباید خود را منّزه و مبرای از نقد بدانند،همه باید به دولت و مسئولان کمک کنند،دولت و مسئولان به منتقدان اهانت نکنند.
همچنین با فرا رسیدن روز سه شنبه علوی افزود: “مدتی بود طرح ایستگاه های اتوبوس نیز محور صحبت ها شده بود. فردا صبح راس ساعت ۰۸:۰۰ از پیاده راه مسیری را دوچرخه سواری خواهیم کرد و منتظر حضور یکایک دوستان هستم”.
شاید جناب علوی بدلایل امنیتی مشخص نکردند از کدام مبدا و مسیر قصد عزیمت به کدام مقصد را دارند ، همچنین مشخص نیست ایشان منتظر کدام دسته از دوستان هستند ، خیل بیکاران ذکر شده در نطق امروزشان یا سایر همکاران شورایی خود که در اصلی ترین وظیفه خود که انتخاب شهردار اصلح بوده بیش از شس ماه فرصت سوزی نموده اند و مشخص نیست در شورا چه کاری انجام میدهند.
در هر حال با توجه به جایگاه رئیس شورا ما نیز بعنوان یکی از بیکاران منتقد، این فراخوان جناب شاغل را به گوش رشتوندان می رسانیم، باشد که با حضور در پیاده راه پس از کشف محل شروع دوچرخه سواری ایشان و همراهان با مشایعت رئیس شورا گامی اساسی در خروج از وضعیت فعلی شهر رشت بردارند.

همچنین بی صبرانه در انتظار عکسهای اتفاقی عکاسان حرفه ای از جناب رئیس هستیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false