×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورا با تاکید بر اینکه اعتقاد داشتیم شهردار باید بومی باشد در خصوص علت انتخاب مسعود نصرتی در ابتدای شورای پنجم به عنوان گزینه ای غیربومی، گفت: در ابتدای شورای پنجم فشارها و شرایط موجود به نحوی بود که در نهایت در بین گزینه های موجود به سمت گزینه غیربومی اما توانمند رفتیم که نعمتی برای رشت بود. اما در ادامه همان کسانی که ایشان را آوردند، به دلایلی دکترنصرتی را تحت فشار قرار دارند که فرار را به قرار ترجیح بدهد. اما اگر دکتر نصرتی بومی بود در مقابل این اتفاقات مقاومت می کرد و برای شهر خودش می جنگید. 

احمد رمضانپور نرگسی با اعلام اینکه از این مسائل یاد گرفتیم که نباید شهردار غیربومی بیاوریم، تصریح کرد: ممکن است شهردار غیربومی دل در گرو شهر نداشته باشد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این بار حتما شهرداری بومی را انتخاب کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که متاسفانه فساد در شهرداری رشت سیستماتیک شده است، خاطر نشان کرد: به عنوان فردی که تجاربی در این حوزه دارم به این نتیجه رسیده ام که تخصص بسیار مهم است اما سلامت و تعهد فرد و اطمینان ما از این موضوع در اولویت بالاتری قرار دارد. 

رمضانپور نرگسی، سلامت نفس، متانت، آرامش و بومی بودن را از ویژگی های مهم حجت جذب برشمرد و افزود: آقای جذب دچار منیت نیست و اینها ویژگی هایی بود که باعث شد به ایشان رای دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه اظهار داشت: حامد عبدالهی می توانست توانایی های خود را به عنوان شهردار به منصه ظهور برساند اما بعد از آن که به هر دلیلی ایشان نتوانست در این مسئولیت خدمت کند در نهایت ما به آقای جذب رسیدیم و در یک فرایند شرعی، قانونی و دموکراسی انتخابات برگزار شد و آقای جذب به عنوان شهردار منتخب معرفی شد.

احمد رمضانپور نرگسی با اظهار امیدواری نسبت به صدور حکم شهردار منتخب در زمانی کوتاه، گفت: حساسیت هایی که برخی افراد و گروه ها روی آقای عبدالهی داشتند روی آقای جذب وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهررشت در خصوص اینکه برخی از جوانان و جریانات اصلاح طلبی نسبت به عملکرد غیرجناحی ۳ عضو لیست امید انتقاداتی را مطرح کرده اند، گفت: نظرات همه جوانان و پیشکسوتان اصلاح طلب برایم قابل احترام است اما وقتی در اقلیتی ۳ نفره قرار داشتیم نمی توان انتظار داشت که شهردار و هیئت رئیسه اصلاح طلب معرفی شود و همین که ۳ نفر به جمع ما اضافه شده تا صدای ما هم شنیده شود کار بزرگی صورت گرفته است.

نماینده ادوار رشت در مجلس شورای اسلامی، خاطر نشان کرد: آنچه در مدیریت شهری در اولویت است منافع شهر و شهروندان است؛ نه گرایش سیاسی اصلاح طلبی یا اصولگرایی و ما تلاش خواهیم کرد منافع شهروندان را در نظر بگیریم.

رمضانپور نرگسی در ادامه با ابراز امیدواری نسبت به عملکرد حجت جذب در شهرداری رشت، اذعان داشت: سلامت نفس حجت جذب کمک خواهد کرد تا منافع شهر تضمین شود و هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان رضایت داشته باشند.

وی در پایان به مساله دو قطبی شدن شورا اشاره کرد و گفت: در انتخاب های اینچنینی ایجاد دو یا چند قطب در شوراها طبیعی است. با توجه به دلسوزی هایی که در تک تک اعضای شورا برای توسعه شهر و کمک به مردم سراغ دارم معتقدم اختلاف نظر ها برای انتخاب شهردار بوده و وقتی شهردار انتخاب شود و باصدور حکم کار را آغاز کند همه خود را موظف به همراهی و کمک به شهردار می دانند و تردید ندارم در آینده همه ۱۱ نفر تبدیل به یک فراکسیون کاری خواهند شد.م

منبع خبر : حرف تازه

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false