×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تعرفه عضو رشتی و سنگین وزن شورا با حمایت رفیق استراتژیک خود در شورا، فردی غیر بومی و نزدیک به جریان انحرافی!!

شنیده ها حاکی از این موضوع است که ( اسدالله کریمی ) به عنوان گزینه جدی یک عضو رشتی و سنگین وزن برای احراز سمت شهرداری در تلاش بوده و در این راستا جلساتی نیز با برخی از اعضای شورای شهر در ائتلاف پنجگانه برگزار کرده است.

 

نکته قابل توجه در خصوص این گزینه غیربومی قرابت وی به فرقه زنبیلیه و یا همان جریان انحرافی مشهور میباشد.

کریمی اصالتی گرگانی دارد و از نیروهای نزدیک به احمدی نژاد میباشد و در زمان تصدی وی بر شهرداری تهران سابقه مدیریت مناطق ۴، ۱۶ و ۱۹ تهران را در کارنامه خود دارد.

پس از سال ۱۳۸۴ و شروع دولت احمدی نژاد ریاست سازمان همیاری شهرداری های وزارت کشور، مدیرعامل رجا و مدیرعاملی منطقه آزاد در کارنامه کریمی به چشم میخورد.

حال باید دید با توجه به نظر اعضای شورای شهر که بارها بر لزوم حضور یک گزینه بومی بر کرسی شهرداری رشت تاکید داشتند، این عضو سنگین وزن و عضو تمامیت خواه و همراه اصلی وی در ائتلاف پنجگانه ، به عنوان اعضائی که امروز به دلایل مختلف از کمترین محبوبیت بین همکاران خود برخوردارند، توانایی اخذ آرای لازم را جهت تعرفه گزینه خود را خواهند داشت؟؟؟

بد نیست اصلاح طلبان بیرون شورائی که همراه ائتلاف پنجگانه شده اند کلاه خود را بالاتر بگذارند، اینهمه سنگ اصلاحات را به سینه زده اید که باند احمدی نژاد را به قدرت برسانید؟!

برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص اسدااله کریمی لینکهای ذیل را مشاهده کنید :

لینک 

لینک

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false