×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عضو شورای اسلامی شهر رشت در جلسه روز گذشته شورا با اشاره به این موضوع که صحبت از دوستی، اتحاد، رفاقت و  یکی بودن شد، خاطرنشان کرد: خیلی دوست داشتم امروز مثل روز قیامت بود تا مشخص می شد چه کسانی چه کرده اند و چه کسانی باعث این اتفاقات و بداخلاقی ها شدند.

وی خطاب به رسولی که ریاست جلسه دیروز را بر عهده داشت گفت: آقای رسولی شما از دیگران بهتر می دانید. ۵ سال با شما کار کردم. کجا دروغ گفتم، نارو زدم، حرفی زدم و به آن عمل نکردم؟ بارها گفته ام بنده به همراه آقایان رمضانپور و عاقل منش به واسطه سنمان نباید حاشیه داشته باشیم و باید به آرام شدن فضا کمک کنیم و آمده ایم که کمک کنیم.

عضو شورا به بدرفتاری های اخیر اشاره کرد و گفت:  خیلی ها یکدیگر را بغل کردند اما از پشت خنجر زدند. قول و وعده دادند و در کمتر از ۲۴ ساعت زیر آن زدند. بعد بنده را نصیحت به رفاقت و دوستی می کنند. این دورویی خوب نیست اما هنوز هم دیر نیست. ما متعهد به مردمیم.

حاجی پور با تاکید بر احترام مردم بیان داشت: در برابر آنها که با دلی پاک به ما رای دادند و در برابر تمام مردم مسئولیم. هم باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم هم به مردم پاسخ دهیم. مردم حق دارند از ما بپرسند. اگر با حرفهای خود مردم را فریب دهیم آیا خداوند را هم می توانیم فریب دهیم؟

وی در ادامه تصریح کرد: به واقع کنار هم باشیم. نه اینکه امروز اگر یک جای کار گیر است دعوت به رفاقت کنیم و فردا یادمان برود‌. این خیانت است. 

اسماعیل حاجی پور با تاکید بر اینکه باید در کار شورایی به نظر اکثریت احترام گذاشت در ادامه گفت: وقتی حامد عبدالهی به عنوان شهردار انتخاب شد اینکه کسی رای نداده است ایراد ندارد اما اینکه من عضو شورا سکوت کردم و یا دنبال این رفتم که صلاحیت نگیرد مهم است و این بداخلاقی است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در پایان گفت: حرف زدن راحت است ولی عمل به حرف مهم است. مردم چشم انتظار کمک هستند. اگر مصمم هستید که همدل باشیم به نظر اکثریت شورا احترام بگذارید. بنده هم اعلام آمادگی می کنم تا بتوانیم به تعهداتمان به مردم عمل کنیم.

  • منبع خبر : حرف تازه

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false