×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳  
true
false

سرهنگ محمد نمازی با اشاره به دستگیری یک دستگاه خودروی وانت اظهار  کرد: مأموران انتظامی ایست بازرسی سه‌راه قلعه این شهرستان حین کنترل خودروهای محور مواصلاتی به یک دستگاه خودروی وانت زامیاد مشکوک شده و این خودرو را جهت بررسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی شهرستان آستارادر بازرسی از خودروی متوقف‌شده یک‌هزار و ۸۰۰ کیلوگرم ماهی فاسد غیربهداشتی و فاقد هرگونه مجور حمل کشف کردند تصریح کرد: در این راستا، راننده ۳۶ خودروی مذکور دستگیر و تحویل کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستارا افزود: ازآن‌جایی‌که فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی قابلیت فاسد شدن دارند باید به صورت یخچالی و با زنجیره سرمایی حمل شوند، درغیراین‌صورت جزو محموله‌های غیرمجاز محسوب می‌شوند.

نمازی با تأکید برمعرفی هرگونه مورد مشکوک تردد به پلیس از سوی مردم گفت: از مردم می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون کلاه‌برداری، فعالیت شرکت‌های هرمی، خریدوفروش کالای قاچاق، مواد مخدر و حمل فرآورده‌های خام دامی و شیلاتی فاسد را با شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخفان برخورد قانونی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false