×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

همزمان با اعلام بانک مرکزی مبنی بر مجاز بودن بانک ها برای خرید و فروش ارز، کاهش قیمت ها باز هم ادامه دارد

دلار در آبادان و خرمشهر به ۶هزار تومان رسید
سقوط قیمت دلار در بازار کشور و در پی آن عرضه دلار از سوی اتباع عراقی در بازار آبادان و خرشهر، نرخ هر دلار را در روز سه شنبه تا ۶۰ هزار ریال در بازار منطقه آزاد اروند کاهش داد.کاهش نرخ دلار در کشور بر بازار شهرهای آبادان و خرمشهر نیز اثر گذاشته و اتباع عراقی را که به امید خرید کالای ارزان از طریق مرز شلمچه به بازار منطقه آزاد اروند سفر کرده اند را با مشکل روبه رو کرده است

نرخ اعلامی خرید و فروش دلار توسط بانک ها تکذیب شد
در حالی که نرخ خرید و فروش دلار توسط بانک ها  به ترتیب ۱۰۵۰۰ و ۱۱۲۰۰ تومان اعلام شده بود، کانال تلگرام الف این خبر را تکذیب کرد و نوشت: براساس پیگیری از بانک ملی خرید دلار باقیمت ۱۱ هزار تومان توسط این بانک صحت ندارد.
دست برخی یهودیان در نوسانات ارزی ایران رو شد
درپی تحقیقات دستگاه قضایی و امنیتی ترکیه مشخص شد که عده‌ای در این کشور با جمع‌آوری نزدیک به نیم میلیارد دلار ارز از بازار ایران، آنها را به حساب یهودیان ایرانی ساکن در آمریکا منتقل کرده‌اند.

مصوبه ای که دلار را ارزان تر می کند
شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصویب کرد: مصوب شد تا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجاز به انتشار اوراق مشارکت ارزی – ریالی باشد/بانک مرکزی جمهوری اسلامی مجاز به عملیات بازار باز می باشد و می تواند برای اعمال سیاست پولی، نسبت به خرید و فروش اوراق مالی اسلامی منتشره توسط دولت اقدام نماید/ اتباع دولتهای خارجی در صورتی که حداقل دویست و پنجاه هزار دلار جهت سرمایه گذاری در ایران، به کشور وارد کنند، مطابق ضوابطی که دولت اعلام می کند، می توانند از امتیاز مجوز اقامت پنج ساله برخوردار شوند

نرخ خرید وفروش دلار دربانکها مشخص شد
نرخ خرید دلار۱۰۵۰۰و فروش آن ۱۱۲۰۰تومان انجام می شود. شایان ذکر است این مبالغ بر روی تابلوی صرافی بانک ملی هم اکنون درج شده است.
آل اسحاق: نرخ واقعی دلار ۷۰۰۰ تومان است 
دولت باید به گونه‌ای بازار ارز را مدیریت کند که نرخ دلار به کمتر از ۱۰ هزار تومان یعنی حدود ۷۰۰۰ تومان برسد و پس از آن کنترل‌ها و نظارت‌های خود را بر این بازار به گونه‌ای اعمال کند که قیمت‌ها تثبیت شود.
بانک مرکزی/ ۱۴:۰۸
بانک‌ها خریدار «دلار» شدند
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای از تمام بانک های مجاز به عملیات ارزی خواست، نسبت به خرید ارز از مردم اقدام کنند/طی این اطلاعیه از مردم خواسته شده با مراجعه به شعب ارزی بانک های دارای مجوز عملیات ارزی، نسبت به فروش ارزهای خود به قیمت اعلامی اقدام کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false