×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

انتقاد از تبدیل روستاهای گیلان به سکونتگاه‌ افراد غیربومی

صالح محمدی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با انتقاد از تعریف گستردگی‌های بیش از اندازه در طرح هادی روستاها، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی در کنار شورا، دهیاری‌، بخشدار و فرماندار است و در جمع‌بندی طرح هادی از خِرد جمعی بهره می‌برد و تصویری از آینده‌ روستا با نرخ رشد جمعیت کنونی برای سال‌های آینده وجود دارد و بازنگری‌های ۱۰ ساله انجام می‌شود؛ بنابراین ضرورتی برای در نظر گرفتن گستردگی‌های بیش از اندازه در طرح هادی وجود ندارد.

وی افزود: مدیران شهرستانی باید در بخش جذب سرمایه‌گذار برای افتتاح کارخانه، صنایع تبدیلی یا مدرن‌سازی بخش کشاورزی ارتباط‌ موثر ایجاد کنند و موانع را برطرف کرده تا ایجاد اشتغال با رویکرد اقتصاد سبز تحقق پیدا کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان تصریح کرد: استان گیلان با توجه به ویژگی‌های زیستی و جغرافیایی توانایی تولید غذا را داراست و بنابراین اعتبارات باید به این سمت سرازیر شود.

وی با اشاره به تامین کالاهای اساسی بسیاری از نقاط کشور از سوی کشاورزان و تولیدکنندگان استان گیلان گفت: در بحث مرغ شاهد تاثیر کاهش تولید مرغ استان بر بازار تهران بودیم و بر این اساس انتظار می‌رود که به استان‌های پرپتانسیل نگاه ویژه وجود داشته باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false