×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

آمادگی بیمارستان‌های گیلان برای ارائه خدمات به بیماران کووید۱۹

عقیل قلی پور، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان اظهار کرد: جلسه‌ای با هدف آمادگی ارائه خدمات درمانی در بیمارستان‌های این استان در صورت افزایش احتمالی موارد کووید۱۹ برگزار شد.
او افزود: این جلسه در پی شیوع مجدد بیماری کووید۱۹ در برخی از کشور‌ها و احتمال افزایش موارد بیماری در کشور در دفتر معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار و بر اجرای بخشنامه معاونت درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید شد.
این مسئول افزود: بررسی ظرفیت‌های موجود تشخیصی درمانی کلیه بیمارستان‌های تحت پوشش، تشکیل تیم مدیریت بحران بیمارستان با محوریت بیماری کووید۱۹، بررسی میزان آمادگی بیمارستان‌ها و اصلاح نکات قابل بهبود از موارد مطروحه در این جلسه بود.
قلی پور اطلاع رسانی به مردم در سطح منطقه تحت پوشش در خصوص احتمال بروز موج جدید بیماری، شناسایی، مدیریت ارجاع و پذیرش بیماران، اقدامات تشخیص درمانی مطابق با آخرین دستورالعمل درمانی کووید۱۹، تأمین دارو‌های موردنیاز درمان کووید۱۹ مطابق آخرین دستورالعمل درمانی ابلاغی و سایر دارو‌ها و لوازم مصرفی را از دیگر نکات مطرح شده برشمرد.
او تصریح کرد: همچنین مدیریت ارجاع و انتقال بین مراکز درمانی با هماهنگی واحد EOC و ۱۱۵، آموزش و بازآموزی مستمر کارکنان درمانی و پشتیبانی برای حسن اجرای دستورالعمل‌های پیشگیری و درمانی، تهیه وسائل حفاظت فردی متناسب با تعداد و نوع ارائه خدمات کارکنان، ثبت روزانه اطلاعات مورد نیاز در تمامی ایام هفته در سامانه‌های مربوطه و افزایش ظرفیت و امکانات موجود بر اساس روند مراجعان مورد تأکید قرار گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false