×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

فرماندار بندرانزلی: اراضی کشاورزی در خطر کم آبی انزلی بیمه ۱۰۰ درصدی شوند

محمد پورخوش سعادت فرماندار شهرستان بندرانزلی در جلسه مدیریت جهادی آب بندرانزلی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه مناطق در خطر کشاورزی باید بیمه صد درصدی شوند، اظهار کرد: اگر کسی هم توان پرداخت پول مورد نیاز برای بیمه را نداشت باید مبلغ مورد نیاز تامین شود.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون مشکلی نبوده ولی باید حواسمان را جمع کنیم و دچار غفلت نشویم، گفت: مردم از غفلت ما متضرر می‌شوند لذا همه باید با تمام توان پای کار باشیم.
پورخوش سعادت با اشاره به اینکه در فضای مجازی چندین عکس از خشکسالی شالیزارها منتشر شده بود، تصریح کرد: با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد این عکس ها مربوط به انزلی نبود ولی خدای ناکرده اگر پیگیری نکنیم ممکن است دچار بحران در تامین آب مورد نیاز شالیزارها شویم.
فرماندار شهرستان بندرانزلی تاکید کرد: نباید از موضوع تنش آبی به موضوع امنیتی و سیاسی برسیم.
وی با اشاره به اینکه گشت مشترک نیروی انتظامی در طول روز باید برای جلوگیری از سرقت و برخی رفتارهای سودجویانه مرتبط با کشاورزی انجام شود، تصریح کرد: باید این امر مدیریت و حواس سودجویان جمع شود.
پورخوش سعادت گفت: اگر دزدی صورت گرفت دهیار را مقصر می شناسیم زیرا دولت پول ندارد که هر بار یک ترانس به سرقت برود و بعد جایگزین کنیم.
اکبر سبحانی، دادستان بندر انزلی نیز اظهار کرد: گشت مشترک از باب پیشگیری برخی از اقدامات سودجویانه می تواند موثر باشد.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی باید در کنار متولیان امر از جمله منابع طبیعی، آب منطقه‌ای و محیط زیست حضور داشته باشد، افزود: دهیاران نیز در گشت‌های مشترک حضور داشته باشند.
سبحانی تاکید کرد: این گشت‌های مشترک در پیشگیری از اقدامات سودجویانه از حیث سرقت تاسیسات برق، حفر چاه غیر مجاز و سرقت کانال می تواند تاثیرگذار باشد.
دادستان بندرانزلی با بیان اینکه باید از وقوع جرم پیشگیری کنیم، تصریح کرد: اگر سوء استفاده صورت گرفت طبق قانون راهکارها و نحوه برخورد با متخلفان مشخص شده است.
وی تاکید کرد: با افراد متخلف و سودجویانی که به ما معرفی می‌شوند برخورد قانونی صورت می‌گیرد تا مشکلاتی برای سایر بهره‌برداران ایجاد نشود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false