- آخرین اخبار روز , اخبار ویژه , گیلان
- کد خبر 35709
- ایمیل
- پرینت
false
true
true
false
false
true
true
true
سایز متن /
false
فراهم شدن تماس سریع شهروندان با سازمان آتش نشانی رشت
شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با اشاره بر اهمیت افزایش تاب آوری مرکز ستاد فرماندهی آتش نشانی رشت به ویژه در بحرانهای حریق، زلزله و دیگر حوادث غیرمترقبه، اظهار کرد: برای ارتقای توان مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی به عنوان نخستین مرکز دریافت اطلاعات حوادث از شهروندان، خطوط تلفن ۱۲۵ این مرکز از ۱۰ خط تلفن به ۱۵ خط افزایش یافت.
وی به هزینه اجرای این طرح اشاره کرد و افزود : هزینه اجرای این طرح ۶۰۰ میلیون تومان برآورد شده بود که با استفاده از دانش و تخصص نیروهای آتش نشان این هزینه تنها با خرید تجهیزات مانیتورینگ، دوربینهای شهری، جی پی اس و فیبر نوری به ۲۷۰ میلیون تومان کاهش یافت.
وی همچنین از احتمال افزایش اپراتورهای سامانه ۱۲۵ آتش نشانی رشت در آینده نزدیک خبرداد.
true
true
http://rashtvand.ir/?p=35709
true
true