×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پپسی وارد دنیای بلاک چین می‌شود

پپسی اعلام کرد که این شرکت با اولین مجموعه از دارایی های توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود به دنیای بلاک چین قدم می‌گذارد. پپسی مجموعه NFT Genesis Pepsi Mic Drop را روز پنجشنبه معرفی کرد که دارای ۱۸۹۳ عدد NFT مولد در بستر بلاک چین اتریوم است و در سالروز تولد پیسی رونمایی خواهد شد.

به گزارش bitcoin، پپسی قصددارد با NFT‌هایی است که دارای طرح‌هایی مانند پپسی آبی کلاسیک، پپسی رژیمی نقره‌ای، پپسی کریستال و … هستند؛ یک جامعه از دارندگان NFT خود را ایجاد کند.

پپسی اولین مجموعه NFT خود را معرفی می کند
پپسی کولا یک تولید کننده معروف نوشابه است که در سال ۱۸۹۳ توسط Caleb Bradham ایجاد و توسعه یافت. زمانی که این نوشابه برای اولین بار عرضه شد، “نوشیدنی براد” نام داشت، اما در سال ۱۸۹۸ به پپسی کولا تغییر نام داد. این روزها پپسی کولا و کوکاکولا محبوب ترین نوشیدنی های با طعم کولا در بازار هستند.

به منظور جشن گرفتن سال تولد پپسی کولا، پپسی مجموعه‌ای از مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) را راه‌اندازی کرده است. این مجموعه، NFT پیدایش «پپسی میکروفون دراپ» نامیده می‌شود و دارای ۱۸۹۳ عدد NFT منحصربه‌فرد است که دارای طعم‌های نمادین پپسی است.

پپسی کولا سال تولد نوشابه را با ۱۸۹۳ NFT  جشن گرفت
مجموعه NFT از پپسی در پورتال وب micdrop.pepsi.com میزبانی می شود و Vaynernft به این شرکت کمک کرد تا کلکسیون های NFT را تولید کند.
ویژگی‌های انحصاری تولیدی مجموعه Pepsi Mic Drop genesis NFT، که به‌طور تصادفی توسط یک الگوریتم ایجاد می‌شود، ادای احترام به تاریخچه‌ای از این برند است که شامل موسیقی و مجموعه طعم‌های پپسی است که عاشقان کولا را مجذوب خود کرده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false