×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

وضعیت کرونایی گیلان قرمز است؛ تداوم تزریق دز اول واکسن از هفته آینده

آبتین حیدرزاده معاون علوم پزشکی گیلان وضعیت کرونایی استان گیلان را سراسر قرمز دانست و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۳۸۳ بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم.
وی از بستری شدن ۱۹۸۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان خبر داد و افزود: اگرچه تعداد بیماران بستری از مرز ۲۰۰۰ عقب نشینی کرده است، اما به معنی سفید شدن وضعیت گیلان نیست و همچنان باید پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت فعالیت مراکز واکسیناسیون شهرستان رشت برای تزریق دوز دوم، اضافه کرد: طبق آخرین مصوبه ستاد کرونای استان، تزریق واکسن برای ۴۸ دستگاه که از وزارت بهداشت سهمیه واکسن داشتند را متوقف کردیم و تمام ظرفیت و توان استان معطوف به تزریق دوز دوم واکسن برای شهرستان رشت می شود.
حیدرزاده، از مردم خواست برای تزریق دوز دوم منتظر تماس و پیامک باشند و گفت: ازدحام در مراکز واکسیناسیون می تواند زمینه ابتلا به عفونت باشد.
وی با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته صف تزریق دوز دوم شهرستان رشت را خالی خواهیم کرد، یادآور شد: از شنبه هفته آینده تزریق دوز اول و دوم در همه شهرستان ادامه پیدا می کند.
معاون علوم پزشکی گیلان، از واکسینه شدن ۳۱ درصد از جمعیت گیلان علیه کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۸۳۷ هزار و ۱۱۱ نفر در گیلان علیه بیماری کرونا واکسینه شده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false