×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

تخت های بیمارستانی گیلان مملو از مبتلایان به کرونا

دکتر حسن رخشاد، با بیان اینکه در صد سال اخیر نظام بهداشت و درمان کشورها اینچنین نیازمند مردم نبوده است، اظهار کرد: برای مدیریت کرونا به مردم نیاز داریم.
وی فعالیت مشاغل گروه دو، سه و چهار را عامل افزایش تعداد مبتلایان به کرونا دانست و افزود: عدم فعالیت و تعطیلی اصناف گروه های سه و چهار در این شرایط بحرانی که دنیا، کشور و استان با آن مواجه است بسیار کمک می کند تا بتوانیم سیر صعودی تعداد مبتلایان به کرونا را مهار کنیم.

مدیرگروه بیماری های مرکز بهداشت گیلان، با بیان اینکه تخت های بیمارستان های استان همچنان مملو از بیماران کرونایی است، گفت: طی شبانه روز گذشته ۱۸۲ بیمار جدید کرونا را بستری کردیم که ۱۶ نفر شدیدا بدحال هستند.

رخشاد، از بستری بودن ۹۱۶ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های گیلان خبر داد و اضافه کرد: ۱۳۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی با اشاره به طغیان بیماری در موج چهارم و در بسیاری از کشورها، یادآور شد: اگرچه در چنین وضعیتی با کمبود نیروها مواجه می شویم، اما ناظران دانشگاه علوم پزشکی و اماکن استان با نظارت شبانه روزی، سطح شهر را رصد کرده و مکان‌های کسب غیرضروری را تعطیل می‌کنند؛ در حالی که اخطارها بیش از ۱۵ برابر در شرایط عادی کرونایی است لذا اصناف همکاری خود را بیشتر کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false