×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

شهرها و استان‌های مسافرپذیر احتمالاً “نارنجی” می‌شوند

سردار سید جمال هادیانفر رئیس پلیس راهور پیش از ظهر دیروز در حاشیه پانزدهمین همایش سراسری رؤسا و مدیران پلیس راهور نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همکاران بنده با آمادگی کامل در ایام نوروز در ۲۳۶ هزار کیلومتر از راه‌های کشور و  یک هزار و ۲۴۷ شهر کشور انجام وظیفه خواهند کرد، اظهار کرد: از هموطنان می‌خواهیم در ایام نوروز از سفر پرهیز کنند.
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه سفر عامل شیوع بیماری است، گفت: آنچه به‌صورت روشن و شفاف به ما ابلاغ شده این است که تردد و سفر در ایام نوروز در شهرهای زرد و آبی بلامانع است و ممنوعیت مربوط به تردد و سفر به شهرهای قرمز و نارنجی خواهد بود.
این مقام انتظامی ادامه داد: نکته بعدی مربوط به شهرهای مسافرپذیر زرد‌رنگ مانند شیراز و استانهایی همچون گیلان، مازندران و خراسان رضوی است که در مرز وضعیت نارنجی قرار دارند و تا فردا وضعیت آنها به نارنجی برمی‌گردد البته اکنون نیز در این شهرها به عنوان شهرهای مسافرپذیر محدودیت تردد اعمال می‌شود و متخلفان ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند اما فردا (۲۵ اسفند) آخرین وضعیت ابلاغ می‌شود که خارج از مطالب عنوان شده نخواهد بود.
وی با بیان اینکه تردد بین شهرهای زرد به زرد، آبی به آبی، زرد به آبی و آبی به زرد بلامانع است، گفت: کماکان تردد شبانه در تمامی شهرها اعم از قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد ممنوع بوده و ۲۰۰ هزار تومان جریمه در پی دارد.
هادیانفر متذکر شد: اعمال جریمه برای شهرهای قرمز، نارنجی و افرادی که در ساعات ممنوعه (۲۱ تا ۳ بامداد) تردد داشته باشند قطعا اعمال خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false