×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سینمای کشور طی نیمه اول سال ۹۹ با چالش‌های فراوانی روبرو بوده است، بروز و شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته چرخ تولید و اکران در سینما را به طور کامل متوقف کرد و به اذعان بسیاری از کارشناسان ضربه طولانی مدتی را بر بدنه این هنر وارد کرد.

حال پس از مدتها انتظار دو روز پیش بالاخره بعد از گذشت ماه‌ها فراخوان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر منتشر شد، فراخوانی که در نوع خود می تواند امید به آینده سینما در سال جاری را زنده نگه دارد.

در این میان کارگردانان جوان و پیشکسوت سینما با توجه به اعلام رییس سازمان سینمایی مبنی بر قطعی بودن برگزاری جشنواره فیلم فجر پیش تولید آثار خود را آغاز کرده اند و سینما بار دیگر با سرعت به سمت مسیر همیشگی تولید و عرضه قرار گرفته است.

محمدحسین مهدویان، رضا میرکریمی، مانی حقیقی، مرتضی علی عباس میرزایی، وحید جلیلوند، محسن قرایی، اصغر فرهادی، آرش انیسی، مهدی جعفری و نیما جاویدی از جمله کارگردانان سرشناسی هستند که هم اکنون پیش تولید و یا تولید آثار سینمایی خود را آغاز کرده اند.

فیلم سینمایی «بی همه چیز» تازه‌ترین فیلم محسن قرایی راهی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شده است. محسن قرایی که ساخت فیلم‌های «سد معبر» و «خسته نباشید (به همراهِ افشین هاشمی)» را در کارنامه دارد و پیشتر قرار بود فیلم «سطح یک» را کارگردانی کند، برای فیلم تازه اش سراغ ترکیب متفاوتی از بازیگران رفته است.

پرویز پرستویی و هدیه تهرانی در کنار شهاب حسینی جمع بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند. «بی همه چیز» اولین حضور این سه بازیگر در کنار هم است. محسن قرایی و محمد داودی نویسنده فیلمنامه «بی همه چیز» و جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم است.

محسن قرائی در سی و هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای فیلم قصر شیرین شد.
محسن قرایی متولد ۱۳۶۲ در بهشهر است. وی فارغ التحصیل رشته مهندسی معدن از دانشگاه تهران است. وی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۶ در مقام دستیار دوم کارگردان با فیلم صدسال به این سال‌ها آغاز کرد.

منبع خبر : میزان
true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false