طبق پیش بینی ها پیش روی دلار به سکه بازان جسارت دارد قیمت را در روز چهارشنبه نگه دارند.با بالا نگه داشتن قیمت در نیمه دوم کانال ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به نظر اعتماد به نفس معامله گران بیشتر شده است.

تحلیل گران فنی سیگنال خرید در ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار و فروش در ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را به معامله گران می دهند. بنابراین بازار از منظر فنی با این کف و سقف قیمتی روبرو است اما اگر این سقف بشکند بازیگران تمایل دارند حرکت به سوی کانال قیمتی ۱۳ میلیون تومان را هم تست کنند.

در معاملات فردایی قیمت در محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان عنوان می‌شود. چشم بسیاری از معامله گران برای بازار امروز به نرخ دلار است و بازیگران دلار هم به قیمت درهم توجه دارند.
به نظر در بازار امروز قیمت درهم در محدوده ۷ هزار و ۲۴۰ تومان باز شود نوسان زیر این سطح به نزول قیمت کمک می کند و حرکت بالای آن فشار خرید و افزایش قیمت را بیشتر خواهد کرد.

پیش بینی قیمت سکه در روز پنج شنبه
اگر بر مبنای تحلیل گران فنی قرار باشد مدار بازار بچرخد احتمال رسیدن قیمت سکه به سطوح بالاتر وجود دارد اما این گروه به معامله گران توصیه می کنند در سطح ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فروشنده باشند. طبیعتا فروش در این سطح می تواند به کاهش قیمت سکه منجر شود.
از منظر اونس طلا نیز بعید است قیمت سکه چشم انداز خاصی داشته باشد. قیمت طلا شب گذشته ۳۰ دلار افتاد و در کوتاه مدت خبری از صعود نیست. اما قیمت سکه فعلا طلا را فقط در جریان صعود به بازی می گیرد و در روند کاهش مسیر خود را از این بازار جدا می کند.
از منظر بنیادی ریسک خرید تمامی قطع‌های سکه بالا است و با توجه به روند های پیش رو بازار پر ریسک است. مدافعان این رویکرد تصور می کنند بازار سکه در بخش معاملات واقعی به داغی بخش مجازی نیست و قیمت هم از منظر نوسان نرخ دلار و هم تحولات قیمت طلا فعلا چشم اندازی ندارد.

قیمت سکه چقدر آب دارد؟
بر پایه متغیرهای تعیین‌کننده قیمت سکه در بازار تمام مدل‌های سکه با حباب روبرو است. اگر قیمت جهانی، نرخ دلار و وزن سکه‌های چهارگانه ملاک قرار داده شود قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۴۱۱ هزار تومان است. فاصله قیمت تا ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رقمی است که به آن حباب می‌گویند یا در اصطلاح عموم معروف است که این میزان آب دارد.