×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

۷ کشته و ۲ مفقود در ۷ استان درگیر سیل

سخنگوی سازمان اورژانس کشور از جان باختن هفت نفر و مفقود شدن دو نفر بر اثر سیل در کشور تا صبح امروز خبر داد.

خالدی در این باره گفت: بر اساس گزارش ها و هشدارهای سازمان هواشناسی شاهد بارش باران شدید در کشور هستیم و تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز چهارم فروردین ۹۹ در استان های هرمزگان، فارس، بوشهر، قم، گیلان، کرمان و سیستان و بلوچستان، ۹ نفر مصدوم شدند و متاسفانه هفت نفر نیز جان باختند.
وی افزود: سیلاب های گسترده در این استان ها موجب مصدومیت ۹ نفر شد که پنج نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام و چهار نفر دیگر نیز در محل به صورت سرپایی درمان شدند.
وی افزود: متاسفانه تا کنون هفت نفر در این هفت استان جان خود را از دست دادند به گونه ای که در بندرعباس یک زن ۳۲ و یک دختر ۵ ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب، لارستان یک مرد ۵۸ ساله به علت گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب، بندر کنگان یک نفر و در قم سه نفر شامل یک خانواده جوان با کودک شش ماهه به علت ریزش تونل بر اثر بارش باران جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به انسداد موقت محورهای فرعی در برخی شهرستان های جنوب کشور از جمله در ریگان، کهنوج و فنوج، یادآور شد: متاسفانه بر اثر سیل در شهرستان رودان هرمزگان دو نفر مفقود شدند و تلاش ها برای یافتن این افراد ادامه دارد.
براساس گزارش وبدا، خالدی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار داریم که با توجه به شیوع بیماری کووید۱۹ و توصیه های مکرر وزارت بهداشت مبنی بر ماندن مردم در منازل شان برای قطع زنجیره انتقال ویروس، از رفت و آمد و تردد های غیرضروری پرهیز شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false