×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

دعوت شهردار رشت برای حضور پرشور مردم در انتخابات

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی از شهروندان فهیم شهر رشت جهت حضور در انتخابات دعوت نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

(( بسم الله الرحمن الرحیم ))

اینک که پس از خلق حماسه مردمی جشن بزرگ چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ملت غیور ایران اسلامی جمعه پیش رو در گام دو انقلاب اسلامی خود را آماده می سازند تا با شکوه حضور جهانیان را شگفت زده نمایند و بار دیگر چشم دشمنان انقلاب، اسلام و نظام اسلامی را کور، بر خود لازم می دانم به عنوان خادم کوچک شهروندان فهیم رشت با گوشزد کردن اهمیت انتخابات، همگان را به حضور فعال و گسترده در این انتخابات سرنوشت ساز دعوت کنم.

ملت بزرگوار ایران اسلامی همواره در برهه های حساس مختلف انقلاب با حضور فعالانه و آگاهانه خود، دشمنان انقلاب و نظام را مایوس کرده و این بار نیز در دوم اسفند ماه ۹۸ با حضور آگاهانه پای صندوق های رای چشم طمع آنها را برای همیشه کور می کنند.

حضور حداکثری مردم در این انتخابات به دشمنان این مرز و بوم نشان خواهد داد که حتی فشار حداکثری آنها نمی تواند ایرانیان را از حضور آگاهانه در صحنه های حمایت از انقلاب بزرگ اسلامی باز دارد و بدون شک امید همه دشمنان باز هم ناامید خواهد شد.

به عنوان خادم کوچک شهروندان رشتی ضمن دعوت همگان به حضور پرشور پای صندوق های رای اعلام می کنم که نیروهای زحمتکش شهرداری با گسیل نیروهای مومن، متعهد و انقلابی به خانه ملت نسبت به کشور و میهن اسلامی ادای دین خواهند کرد و به شکل گیری مجلسی قدرتمند و توانمند نیرو خواهند بخشید.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false