×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در آستارا و انزلی بر‌اساس نتیجه نظرسنجی اعلام می‌شود

سیاوش آقاجانی اظهار داشت: طبق برنامه، گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های آستارا و انزلی بر اساس نتیجه نظرسنجی بین نامزدهای همسو و منصوب به جریان انقلابی در این دو شهرستان اعلام می‌شود.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان در تشریح بیشتر شرایط دو شهرستان انزلی و آستارا عنوان کرد: در حال حاضر هیئت مؤسس‌های ۵ نفره در حوزه‌های انتخابیه انزلی و آستارا موفق به تشکیل مجمع و تبعاً شورای ائتلاف شهرستان نشده‌اند.

آقاجانی با بیان اینکه شورای ائتلاف استان گیلان طبق دستوالعمل‌های شورای ائتلاف عمل می‌کند ابراز داشت: در همین راستا و بر اساس نتیجه نظرسنجی مردمی بین نامزدهای منسوب به جریان انقلاب اسلامی، شورا گزینه نهایی حوزه انزلی و آستارا را انتخاب می‌کند.

وی در مورد شرایط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه تالش، رضوانشهر و ماسال نیز مطالبی بیان داشت و تصریح کرد: به غیر از تالش و رضوانشهر، هیئت مؤسس ۵ نفره شورای ائتلاف شهرستان ماسال جهت برگزاری مجمع نیروهای انقلاب توفیقی به دست نیاورد.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گیلان از عدم تشکیل شورای ائتلاف شهرستان ماسال سخن گفت و افزود: با توجه به مسائل یاد شده در مورد انقلابی بودن نامزدهای حوزه انتخابیه ماسال، به انتخابات مجامع شهرستان‌های تالش و رضوانشهر بسنده شد.

آقاجانی با تأکید بر اینکه گزینه‌های انقلابی برای حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر جهت نظرسنجی معرفی شدند ابراز داشت: پس از این مراحل نهایتاً محمود شکری با توجه به کسب حداکثر آراء در نظرسنجی مردمی، به عنوان نامزد نهایی این حوزه معرفی شد.

 ساز و کار شورای ائتلاف مبتنی بر شناسایی کاندیداها و تعیین نامزد نهایی به‌طوری است که نخبگان و فعالان اجتماعی و آحاد دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تعیین نامزد نهایی ائتلاف بر اساس شیوه‌ای که اعلام می‌شود نقش دارند و توسط شورای حوزه‌های انتخابیه که توسط مجامع شهرستان‌ها معرفی شده‌اند انتخاب می‌شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false