×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برگزاری نشست های نقد و بررسی فیلم های جشنواره فجر ۳۸ در رشت

رشت- معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با اشاره به اکران ۱۴ فیلم جشنواره فجر ۳۸در این استان، گفت: نشست های نقد و بررسی فیلم های منتخب در رشت برگزار می شود.

سید امیر مصباح با اشاره به اکران همزمانی ۱۴ فیلم سودای سیمرغ جشنواره فجر ۳۸ در استان گیلان، اظهار کرد: در سال‌های گذشته یکی از مهم‌ترین مطالبات اهالی هنر استان گیلان برگزاری نشست‌های نقد و بررسی آثار با حضور عوامل فیلم بود.

وی با بیان اینکه امسال تلاش شد تا این مهم محقق شود، ادامه داد: بعد از تلاش‌های صورت گرفته موفق شدیم تا برای امسال در کنار اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فجر نشست‌های نقد و بررسی نیز در رشت برگزار شود.

معاون هنری و سینمایی ارشاد گیلان با بیان اینکه ۱۴ فیلم پیش بینی شده برای اکران در استان گیلان در سه سانس ۱۶، ۱۸ و ۲۰ شب در سینمای میرزا کوچک به نمایش گذاشته می‌شوند، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته نشست‌های نقد و بررسی این آثار ساعت ۲۲ در تالار گفتگوی عمارت تاریخی شهرداری رشت (ساختمان ساعت) برگزار خواهد شد.

مصباح با اشاره به اینکه برای نشست‌های نقد و بررسی از منتقدان برجسته گیلانی اعم از پیشکسوتان و جوانان دعوت شده است، گفت: امیدواریم برگزاری این نشست‌ها سبب ارتقای سطح کیفی و کمی فعالیت‌های هنری به ویژه در حوزه سینمایی هنرمندان گیلانی شود.

وی همچنین به همکاری شهرداری رشت در این زمینه نیز اشاره و از مشارکت آنها در این حرکت فرهنگی و هنری تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است فیلم‌های «آبادان یازده ۶۰» به کارگردانی مهرداد خوشبخت، «ابر بارانش گرفته» از مجید برزگر، «بی صدا حلزون» از بهرنگ دزفولی زاده، «تعارض» از محمدرضا لطفی، «پدران» از سالم صلواتی، «پوست کاری» از بهمن ارگ و بهرام ارگ، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، «خوب بد جلف ۲: ارتش سری» از پیمان قاسم خانی، «خون شد» از مسعود کیمیایی، «درخت گردو» به کارگردانی محمد حسین مهدویان، «سینما شهر قصه» از کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری، «شنای پروانه» از محمد کارت، «عامه پسند» کاری از سهیل بیرقی»، مردن در آب مطهر» به کارگردانی نوید محمودی به صورت همزمان از ۱۵ الی ۲۱ بهمن ماه در رشت اکران خواهند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false