×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل ارشاد گیلان با اشاره به اکران همزمانی فیلم های جشنواره فجر ۳۸ در این استان، تاکید کرد: تلاش می کنیم امسال نسبت به سال گذشته باشکوه تر برگزار شود.

فیروز فاضلی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر، از این جشنواره به عنوان بزرگترین و مهم‌ترین جشنواره سینمایی ایران یاد کرد که زمینه بروز و ظهور استعدادهای جوان و جدید در کنار بهره گیری از تجربه پیشکسوتان را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های نه چندان دور مردم ایران به ویژه گیلانیان هنرمند و هنردوست برای دیدن فیلم‌های این جشنواره به تهران سفر می‌کردند، افزود: خوشبختانه در سال‌های اخیر با تصمیم متولیان برگزاری این جشنواره تعدادی از فیلم‌ها به صورت همزمان با جشنواره مرکزی در برخی از استان‌های کشور اکران می‌شود که گیلان نیز یکی از این استان می‌باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فجر همیشه یکی از مطالبات و خواسته‌های مردم هنردوست و هنرمندان این استان بود، گفت: خوشبختانه چند سالی است که شاهد تحقق این امر و رضایت علاقه مندان گیلانی حوزه سینما هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال‌های اکران همزمان فیلم‌های جشنواره شاهد بازخوردها و استقبال گسترده گیلانیان به ویژه جوانان بوده‌ایم، تصریح کرد: این بازخوردها سبب شده تا با نزدیک شدن به ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر همکاران بنده در اداره کل ارشاد گیلان تلاش کنند تا شرایط خوبی برای اکران فیلم‌های جشنواره برای شهروندان گیلانی فراهم کنند.

فاضلی با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال‌های گذشته تیم جوانی از همکاران بنده در ارشاد گیلان برنامه ریزی لازم برای اکران همزمانی فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را انجام داده‌اند، تأکید کرد: تمام تلاش بنده و همکاران جوانم در حوزه معاونت هنری و سینمایی اداره کل ارشاد گیلان فراهم کردن ساعتی خوش برای مردم گیلان به ویژه جوانان علاقه مند به حوزه سینما در ایام برگزاری جشنواره است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false