×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نمایشگاه «فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه» در رشت برپا می‌شود

ششمین دوره از سری نمایشگاه‌های تخصصی لوستر، فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه با مشارکت تعداد زیادی از تولیدکنندگان داخلی و گروه‌های بازرگانی‌ استان‌های مختلف کشور از ۷ بهمن‌ماه در سطح نمایشگاه بین‌المللی استان گیلان واقع در جاده رشت به تهران برپا می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ششمین نمایشگاه تخصصی لوستر، فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه استان گیلان به‌صورت رسمی از ۷ بهمن‌ماه کار خود را آغاز می‌کند و تا ۱۱ بهمن‌ماه جهت بازدید عموم مردم به روی آنان باز است.

آیت کاظم‌زاده هریس تعداد شرکت‌های مشارکت کننده در ششمین نمایشگاه تخصصی لوستر، فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه گیلان را برشمرد و ابراز داشت: در این دوره از نمایشگاه تعداد ۶۵ واحد تولیدی و بازرگانی از شش استان کشور حضور دارند و نسبت به ارائه محصولات و تولیدات خود به بازدیدکنندگان اقدام می‌کنند.

وی عنوان و اسامی استان‌هایی که امسال در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند را نیز مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، البرز، آذربایجان شرقی با ایجاد غرفه در نمایشگاه تخصصی لوستر، فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه استان گیلان حضور دارند.

کاظم‌زاده هریس محصولات قابل عرضه در نمایشگاه مذکور را نیز برشمرد و در تشریح این مطلب افزود: لوستر و چراغ‌های تزئینی، فرش ماشینی – دستباف و تابلو فرش، لوازم خانگی و تجهیزات آشپزخانه، کالای خواب، صنایع چوب و دکوراسیون داخلی از جمله محصولاتی هستند که توسط شرکت‌های حاضر عرضه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در پاسخ به این پرسش که آیا در نمایشگاه تخصصی لوستر، فرش، دکوراسیون و تجهیزات آشپزخانه گیلان شرکت‌های خارجی نیز حضور دارند بیان داشت: صد در صد غرفه‌داران این نمایشگاه محصولات تولید داخل را به معرض نمایش می‌گذارند بنابراین مشارکت‌کننده خارجی نداریم.

کاظم‌زاده هریس ایجاد ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و آشنایی با سلایق و درخواست‌های آنان را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی فضای رقابتی خوبی بین تولیدکنندگان مبلمان و صنایع چوب ایجاد می‌شود که مطمئناً این موضوع در ارتقاء سطح تولیدات مؤثر است.

وی بالا بردن حق انتخاب مصرف‌کنندگان را از جمله دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوب رشت دانست و عنوان کرد: در دوره‌های گذشته مردم و شهروندان استقبال بسیار خوبی از این نمایشگاه به عمل آورده بودند و امیدواریم این‌بار نیز شاهد حضور گسترده آنان جهت بازدید از غرفه‌های نمایشگاه باشیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان در مورد ساعات بازدید علاقمندان از این نمایشگاه نیز ابراز داشت:‌ نمایشگاه تخصصی مبلمان و صنایع چوبی از ۷ تا ۱۱ بهمن‌ماه به مدت ۵ روز در محل نمایشگاه‌های استان گیلان واقع در کیلومتر ۴ جاده رشت به تهران برپا بوده و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان علاقه‌مندان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false