×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل تعزیرات گیلان خبر داد

کشف ۴۴۰۰ عدد قرص ترامادول و متادون قاچاق در رشت

قرص

گیلان مدیرکل تعزیرات گیلان از محکومیت ۲۶۴ میلیون ریالی برای یک واحد عطاری به اتهام قاچاق دارو در رشت خبر داد.

منصور انصاری در گفت وگو با ایسنا، از کشف داروی قاچاق در رشت خبر داد و اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی طی بازرسی از یک واحد عطاری تعداد ۴۴۰۰ عدد قرص ترامادول و متادون قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به ارسال گزارش مذکور به اداره کل تعزیرات حکومتی استان، افزود: پرونده در دستور کار یکی از شعب قضایی قرار گرفت که پس از احضار متهم و استماع دفاعیات بلاوجه وی، شعبه اتهام انتسابی را وارد دانسته و متخلف را علاوه بر ضبط کالای مکشوفه به پرداخت بیش از ۲۶۴ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با بیان اینکه ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همچنین طی بازرسی از یک انبار مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف کردند، گفت: ارزش این کالاها ۶۶ میلیون ریال بود.

انصاری از محکومیت ۱۹۴ میلیون ریالی متخلف پرونده قاچاق لوازم آرایشی و بهداشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: به دنبال وصول جوابیه استعلام از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان مبنی بر فاقد صلاحیت مصرف انسانی کالاهای مکشوفه، علاوه بر ضبط و دستور امحای کالای مکشوفه، متخلف به پرداخت جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false