×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تکواندوکار گیلانی عازم فینال مسابقات گرندپری روسیه شد

آرمین هادی پور، تکواندوکار شایسته گیلانی عازم فینال مسابقات تکواندو جهانی گرند پری در روسیه شد.

محسن سترگی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم ملی تکواندو مردان ایران صبح امروز برای حضور در فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ با چهار تکواندوکار عازم مسکو، محل برگزاری این رقابت ها شد که آرمین هادی پور نیز جزء ملی پوشان است.

رئیس هیات تکواندو استان گیلان افزود: فینال مسابقات تکواندو گرندپری ۲۰۱۹ از روز ۱۵ آذرماه با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر چهار وزن المپیکی مردان و زنان و در مجموعه ورزشی دینامو مسکو آغاز می شود و به مدت دو روز نیز ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: آرمین هادی‌ پور تکواندوکار ملی پوش و شایسته استان گیلان که عنوان برترین ورزشکار سال دانشجویان جهان را کسب کرده، در وزن ۵۸- کیلوگرم در فینال گرند پری به مصاف حریفان خود خواهد رفت و امیدواریم که در نهایت این تکواندوکار، مقام شایسته ای را کسب کند.

سترگی بیان کرد: خوشبختانه هم اینک هادی پور شرایط مساعدی دارد و در رتبه بندی جهانی نیز در مکان چهارم وزن خود قرار دارد و یکی از امیدهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به شمار می رود که با توجه به شرایط موجود، کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: با توجه به این که فینال مسابقات تکواندو گرند پری ۲۰۱۹ روسیه از امتیاز بالایی برخوردار و آخرین مرحله کسب سمهیه المپیک است، موفقیت در این رقابت ها اهمیت بسیار دارد و امیدواریم هادی پور با درخشش در این رقابت ها و کسب مقام شایسته شانس حضورش را در المپیک افزایش دهد.

سترگی خاطرنشان کرد: رقابت های فینال تکواندو گرندپری G۸ است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸.۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین ۶۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۱۰۰۰ دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

آرمین هادی پور متولد ۱۳۷۳ شهرستان رشت است و تاکنون مقام‌های زیادی را در رشته تکواندو کسب کرده که می‌توان به کسب مدال برنز سومین مرحله مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ بلغارستان، مدال نقره تورنمنت صربستان، مدال نقره مسابقات گرند پری ۲۰۱۹ ژاپن، مدال برنز مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ انگلیس، مدال طلای گرند پری انگلیس، مدال طلای مسابقات بین المللی اردن، مدال طلای المپیک آزمایشی ریو، مدال نقره قهرمانی جهان، دو مدال قهرمانی آسیا (یک مدال طلا و دیگری برنز که مدال طلا برای اولین بار در تاریخ تکواندو ایران به دست آمده)، سه مدال طلا یونیورسیاد، یک مدال نقره جام جهانی، یک مدال نقره گرند پری، مدال طلای گرند اسلم، مدال نقره گرند پری روسیه و مدال طلای جام ریاست فدراسیون جهانی ۲۰۱۹ آسیا اشاره کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false