×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

دکتر حاج محمدی در بازدید از آکادمی فوتبال شهرداری رشت: در مناطق پنجگانه شهرداری رشت زمین های ورزشی ایجاد خواهد شد

شهردار رشت در بازدید از آکادمی فوتبال این شهرداری در پارک شهر از تلاش برای ایجاد زمین های ورزشی در مناطق پنجگانه شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، دکتر ناصر حاج محمدی از آکادمی فوتبال شهرداری رشت در زمین ورزشی شادروان ناصر پرشاد در پارک شهر بازدید کرد و با دست اندرکاران، بازیکنان، هنرجویان و خانواده های آنها به گفت وگو پرداخت.

شهردار رشت در این بازدید با قدردانی از خانواده های بازیکنان این آکادمی فوتبال، نوید داد که شهرداری رشت درصدد است تا در مناطق پنجگانه زمین های مستعد را شناسایی و تبدیل به مجموعه های ورزشی نماید.

دکتر حاج محمدی با اشاره به اینکه ایجاد زمین های ورزشی در محلات مختلف می تواند در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، کشف استعدادهای ورزشی و تلاش برای معرفی آنها به تیم های استان موثر باشد، گفت: یکی از اهداف مهم شهرداری ها تلاش برای بالا بردن روحیه نشاط و شادابی اجتماعی است که بهترین اقدام در این جهت تلاش برای نهادینه کردن ورزش های همگانی در جامعه است.

وی گفت: شهرداری خود را موظف می داند بسترها و زمینه های فعالیت ورزشی نوجوانان و جوانان را در جامعه فراهم آورد.

رضا شیخ شعربافان نیز پیش از سخنان شهردار رشت ضمن خیرمقدم گویی به وی و مدیریت ارتباطات و امور بین الملل و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تاکید کرد: آکادمی فوتبال شهرداری رشت با ۵۰۰ هنرجو در تابستان و همچنین در طول سال برای پرکردن بهینه اوقات فراغت نوجوانان و جوانان شهرمان تلاش می کند.

مدیر توسعه ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت همچنین خاطر نشان کرد: این آکادمی برای آموزش، کشف استعدادهای برتر و در نهایت معرفی بازیکنان برجسته به تیم های شهرداری و دیگر تیم های شهر و استان فعالیت می کند.

رضا شیخ شعربافان سپس تاکید کرد: آکادمی فوتبال شهرداری رشت چند سال متوالی است که توسط هیئت فوتبال گیلان به عنوان مدرسه برتر فوتبال استان شناخته شده است.

گفتنی است در این برنامه دکتر حاج محمدی از همه قسمت های آکادمی فوتبال شهرداری رشت بازدید کرد، با بازیکنان و خانواده های آنها گفت وگو نمود و در نهایت با آنها عکس یادگاری گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false