×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

عزت مهم‌ترین دستاورد مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا است

 امام جمعه رشت با اشاره به دشمنی ۴۰ ساله آمریکا و اروپا با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: عزت مهم‌ترین دستاورد مقاومت ملت ایران در برابر آمریکا است.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت در مصلای امام خمینی (ره) با تبریک فرارسیدن ایام ولادت باسعادت حضرت محمدمصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: هفته وحدت بیانگر کنار هم بودن شیعه و سنی در صلح و آرامش است.

وی به فرموده امام حسن عسگری (ع) در این باره اشاره کرد و افزود: امام حسن عسگری می فرمایند مسلمانان شیعه به جماعت اهل تسنن بروند و نماز بخوانند.

امام جمعه رشت با اشاره به ابتکار بنیانگذاز جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری این هفته، تأکید کرد: امام خمینی (ره) هیچگاه به مسائل و موضوعات به صورت بخشی نگاه نمی کردند و کلیات یک موضوع و آثار آن را در سطح گسترده مد نظر قرار می دادند.

وی در ادامه به وضعیت برخی از کشورهای همسایه در روزهای گذشته همانند لبنان اشاره و تصریح کرد: مردم لبنان باید بدانند تنها فردی که می تواند در این برهه زمانی به آنها کمک کند سید «حسن نصرالله» است که باید بدان توجه کنند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه در ماه‌های گذشته عده‌ای مسئله سازش و چالش با آمریکا برای حل مشکلات کشور را مطرح کرده‌اند، افزود: براساس سه دلیل عقلی، وحی و تجریه به این نتیجه می رسیم که که منطق مقاومت بهتر از سازش با آمریکا جواب خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کنیم، گفت: ایستادگی بهترین عملکرد در برابر رفتار آمریکا است زیرا در ۴۰ سال گذشته نشان داده که این کشور قابل اعتماد نیست.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران از رهبر معظم انقلاب پیروی می کنند و به ندای درخواست ایشان لبیک می گویند، اظهار کرد: مقاومت در طول ۴۰ سال گذشته برای ملت ایران عزت به ارمغان آورده است و بررسی سال‌های گذشته نشان دهنده خسارت‌های میلیاردی از جناب آمریکا و اروپا علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ماه پایانی سال، افزود: ائمه جمعه باید شاخص‌های یک نماینده خوب را برای مردم تشریح کرده و زمینه انتخاب درست یک فرد را برای آنها فراهم کند.

آیت الله فلاحتی تقوا و دیانت را از مهم‌ترین شاخص‌ها برای یک نماینده عنوان کرد و گفت: نماینده باید مومن به انقلاب و آرمان‌های آن باشد. انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن از دیگر شاخص‌ها نماینده خوب است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false