×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت : با توجه به اقدامات شهرداری رشت دیگر از وجود مگس و بوی نامطبوع خبری نیست و از شرایط عادی برخوردار است.

آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان در جریان بازدید از کارخانه کود آلی: معضلاتی به ویژه در عرصه زیست محیطی در ۳ دهه اخیر، گیلان را تهدید می کند.

به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، آیت الله رسول فلاحتی در جریان بازدید در زمینه وجود معضلات زیست محیطی بیان کرد و گفت: معضلاتی به ویژه در عرصه زیست محیطی در ۳ دهه اخیر، گیلان را تهدید می کند.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان همچنین پسماند سراوان را از جمله تهدید هایی دانست که محیط زیست و سلامت مردم منطقه را تهدید می کند و افزود: دستاوردهای بد انباشت پسماند های سراوان متوجه رودخانه های گوهررود و زرجوب است و در نهایت آلودگی به تالاب انزلی می ریزد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وضعیت کنونی رودخانه های زرجوب و گوهررود برای شهر زیان آور است، تصریح کرد: بارها معضل مذکور را به مسئولان مربوطه گوشزد کردیم.

آیت الله فلاحتی به بازدید از محل دفن پسماند های سراوان رشت اشاره کرد و یادآور شد: در دو ماه گذشته برای دومین مرتبه از محل پسماند سراوان که به ارتفاع ۱۰۰ متر زباله در آن دپو شده، بازدید کردیم.

وی با اشاره به اینکه در بازدید نخست وجود مگس بسیار و بوی نامطبوع در محل پسماند سراوان غیرقابل تحمل بود، اظهار کرد: اما هم اکنون با توجه به اقدامات شهرداری رشت دیگر از وجود مگس و بوی نامطبوع خبری نیست و از شرایط عادی برخوردار است.

امام جمعه رشت خواستار اختصاص اعتبارات در نظر گرفته شده برای پروژه پسماند سراوان رشت توسط دستگاه های مربوطه شد و خاطر نشان کرد: تلاش تمام مسئولان مربوطه که برای برطرف کردن معضل پسماند رشت وارد عمل شدند، ارزشمند است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false