×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فروش فوری خودرو در ۳۰ دقیقه

زندگی پر از اتفاقاتی است که ممکن است شما را مجبور کند اقدای فوری انجام دهید. اگر شما به هر دلیلی نیاز فوری به پول نقد داشته باشید چه می‌کنید؟ چه راه حل‌هایی به ذهنتان می‌رسد؟ دریافت وام، فروش طلا و جواهرات، املاک و یا فروش خودرو به‌صورت فوری؟
هرکدام از موارد بالا در صورتی‌که قدرت نقد شوندگی بالایی داشته و از ارزش آن‌ها کاسته نشود، گزینه‌ی مناسبی برای دستیابی سریع به پول نقد است. در این بین، فروش طلا و جواهرات و فروش خودرو، از قدرت نقد شوندگی بسیار بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. اما تمامی روش‌های خرید و فروش خودرو ، بی‌دردسر نیست پس برای فروش فوری خودرو، به روش سنتی باید ریسک معامله با دلالان را به جان خریده و خودرو را به قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت بازار بفروشید.
اما در این بین روش ساده‌‌تر و در عین حال مطمئن‌تر و سریع‌تر برای فروش فوری خودرو و دسترسی سریع به پول نقد وجود دارد که به آن خواهیم پرداخت.
یک تجربه از فروش فوری خودروی بی‌دغدغه در کمتر از ۳۰ دقیقه
یک فروشنده خودرو تجربه خود از فروش فوری خودرو را اینگونه بیان می کند: من برای خرید یک خانه نقلی مجبور شدم از دوستی قرض بگیرم و تعهد کردم که در کمتر از ۳ ماه بدهی را به صورت نقد بازپرداخت کنم. زمان بازپرداخت بدهی اسفندماه بود و طبق محاسبات می توانستم با مجموع دریافتی‌های پایان سال و عیدی کارمندی، بدهی‌ام را پرداخت کنم. اما متاسفانه در موعد بازپرداخت قرض نتوانستم مبلغ موردنظر را تامین کنم و گزینه‌ای جز فروش خودرو برای دستیابی فوری به پول نقد وجود نداشتم.
مجبور بودم با فروش فوری خودروام بدهی خود را پرداخت کنم و با مبلغ باقیمانده یک خودرو مدل پایین‌تر خریداری کنم. خودرو را در سایت‌های فروش خودرو آگهی کردم و با چندین نمایشگاه برای فروش خودرو صحبت کردم. با گذشت چند روز و علی رغم تماس‌های مکرر و گاه و بی گاه، مشتری مناسبی برای فروش خودرو پیدا نکردم. اغلب مشتریان علاوه بر عیب‌گذاری بی‌مورد بر خودرو، قیمت بسیار پایینی را پیشنهاد می‌دادند و یا پول نقد برای پرداخت نداشتند و درخواست پرداخت شرایطی می کردند.
خسته شده بودم زیرا من به‌دنبال فروش خودرو فوری و در عین‌حال با‌کمترین ضرر بودم اما هرشخصی که متوجه می‌شد، به پول نیاز فوری دارم، می‌خواست نهایت استفاده را از این موضوع ببرد. در حال جستجو در اینترنت برای یافتن مراکز فروش فوری خودرو بودم که با عبارت “فروش نقد و فوری خودرو در ۳۰ دقیقه” برخورد کردم. با بررسی بیشتر آگهی، با مجموعه همراه مکانیک آشنا شدم که به صورت تخصصی به ارائه خدمات کارشناسی و فروش خودرو می پردازد.
وارد سایت همراه مکانیک شدم و درخواست فروش فوری خودرو در همراه مکانیک را به ثبت رساندم. خودرو را برای بازدید کارشناسان همراه مکانیک به محل شرکت بردم خودرو کارشناسی شد و قیمت معامله مشخص شد. در همان روز قرارداد نوشته شد و فردای آن روز با نماینده شرکت به مرکز تعویض پلاک و دفتر اسناد رسمی مراجعه کرده و پول را نقدا دریافت کردم و معامله پایان یافت.
چطور خودروی خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه و نقدی بفروشیم؟؟
اگر شما هم قصد فروش فوری خودرو با قیمت مناسب، به صورت نقد و در کمتر از ۳۰ دقیقه را دارید کافیست روی لینک hamrah-mechanic.com/quick-car-sell کلیک کنید.
۱٫ فرم ثبت سفارش را تکمیل کنید.
۲٫ کارشناسان همراه مکانیک با شما تماس گرفته و زمان کارشناسی را هماهنگ می کنند.
۳٫ خودرو کارشناسی می شود و قیمت پیشنهادی مشخص می شود.
۴٫ در صورت توافق قرارداد بسته می شود.
۵٫ در صورت امکان همان روز یا فردای آن روز به مرکز تعویض پلاک و دفتر اسناد رسمی مراجعه می‌شود.
و به این ترتیب ریسک فروش فوری خودروی خود را به حداقل کاهش داده، خودروی خود را در ۳۰ دقیقه، با بهترین قیمت به فروش رسانده و نیاز خود به دریافت آنی پول نقد را با آرامش خاطر با همراه مکانیک مرتفع می‌کنید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false