×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دیدار وزیر صمت با نماینده ولی فقیه در گیلان

وزیر صنعت ، معدن و تجارت صبح امروز در سفر یک روزه خود به گیلان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.دیدار وزیر صمت با نماینده ولی فقیه در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان با تقدیر از عملکرد وزیران جدید کابینه دولت گفت : برغم فشار حداکثری غرب بویژه آمریکا علیه ملت بزرگ ایران ، تحریم ها فرصت مناسبی برای دستیابی به اقتصاد بدون نفت و حرکت در مسیر توسعه است.
آیت الله فلاحتی رفع مشکل بیکاری ، رونق و راه اندازی واحدهای تولیدی ، تقویت ارتباط وزارت صنعت ، معدن و تجارت با شرکت های دانش بنیان برای استفاده از ظرفیت های نسل جوان و نظارت مستمر بر تولیدات داخلی را از عوامل مهم رونق اشتغال واقتصاد کشور دانست و بر اجرای آن تاکید کرد.
وی افزود : نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این ۴ دهه پر فراز و نشیب ثابت کرد که می تواند با همدلی، کار و تلاش و بهره مندی از جوانان مومن و انقلابی به قله های سربلندی و افتخاربرسد .
وزیر صنعت ، معدن و تجارت نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالای گیلان در ایجاد کسب و کار گفت : با راه اندازی قرارگاه رونق تولید  درآبان ماه پارسال ،  تلاش شد ایجاد اشتغال و حفظ واحدهای تولیدی  دراولویت فعالیت های این وزارتخانه باشد.
رضا رحمانی با اشاره به افزایش ۷ درصدی صدور پروانه تاسیس واحدهای تولیدی جدید در کشور در سال گذشته افزود : تشویق تولید کنندگان داخلی برای رونق تولید از مهمترین فعالیت های این وزارتخانه است.
وی اضافه کرد : سال های قبل بخش عمده ای از نیاز بازار به محصولات نساجی از طریق واردات تامین می شد که امیدواریم تا سال هزار و۴۰۰ در بسیاری از این بخش ها مانند تولید چادر مشکی به خودکفایی برسیم.

کپی لینک

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false