×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پروسه ۳ ساله بازیکن استقلال، برای ستاره شدن

درخشش مهاجم استقلال در بازی با گل ریحان نوید ظهور یک ستاره جدید برای این تیم را داده است.

سجاد آقایی از بازیکنان جوانی بود که در زمان حضور پندار توفیقی به عنوان مسئول نقل و انتقالات استقلال با این تیم قرارداد امضا کرد، او در لیگ هفدهم و در سال دوم سرمربیگری علیرضا منصوریان به عنوان آقای گل رده‌های پایه از پرسپولیس به این تیم آمد تا بتواند راه بازیکنانی مثل امید نورافکن، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و… را که در سن جوانی با این تیم قرارداد امضا کردند در پیش بگیرد‌.
در سال اول حضور آقایی، علیرضا منصوریان اعلام کرد که نیازی به این بازیکن ندارد و به همین دلیل او قرارداد ۵ ساله‌اش را به مدت یک فصل دیگر با استقلال تمدید کرد و با قرارداد قرضی یک ساله راهی آلومینیوم اراک شد. او در این تیم ۶ بازی انجام داد و یک گل هم زد.
اما آقایی در ابتدای لیگ هجدهم به استقلال برگشت و وینفرد شفر در مصاحبه‌هایش از او به عنوان یکی از بازیکنان با استعداد تیمش یاد کرد، این بازیکن حتی در بازی رفت برابر السد که با شکست ۳ بر یک استقلال همراه شد هم دقایقی برای تیمش بازی کرد اما تصویری که از این بازیکن باقی ماند، درگیری او با یکی از بازیکنان حریف در دقایق پایانی بود.
آقایی فصل گذشته پشت خط ستاره‌های استقلال در خط حمله ماند اما استراماچونی با شروع فصل رویکرد متفاوتی داشت، این بازیکن در بازی‌های دوستانه پیش فصل در ترکیب استقلال به میدان رفت و نمایش خوبی هم داشت اما مصدومیتی که در بازگشت این تیم از ترکیه نصیبش شد، باعث شد در ۵ هفته اول فرصت بازی پیدا نکند.
آقایی حتی قبل از بازی با ذوب‌آهن با استراماچونی در مورد دلیل نیمکت‌نشینی‌اش صحبت کرد و سرمربی ایتالیایی استقلال تصمیم گرفت نام او را از لیست تیمش برای این بازی خارج کند. اما بازی با گل ریحان فرصتی بود که این بازیکن بتواند شایستگی خود را نشان بدهد. او در دقایق پایانی این بازی وارد زمین شد و در وقت‌های اضافه روی پاس زیبای فرشید اسماعیلی در موقعیت دروازه خالی دروازه گل ریحان را باز کرد و چند دقیقه بعد هم پاس گل زیبای او باعث شد فرشید اسماعیلی گل سوم را بزند.
درخشش آقایی از آن جهت برای استقلالی‌‌ها مهم است که دو فصل قبل او را از پرسپولیس به خدمت گرفتند و حالا این بازیکن می‌تواند با توجه به کمبود مهاجم در استقلال به یکی از ستاره‌های این تیم در ادامه رقابت‌های لیگ برتر تبدیل شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false