×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان:

ششمین جشنواره «مدرسه عشق» در گیلان برگزار می شود

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره «مدرسه عشق» در این استان، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۰ آذر ماه امسال است.

کامیار مهدی‌پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اینکه ششمین جشنواره «مدرسه عشق» در استان گیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را در جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران به کار گرفته است.

مهدی‌پور با تاکید بر لزوم حضور بسیجیان و نیروهای متعهد در مقابله با جنگ نرم دشمن، افزود: حضور در این میدان نیازمندان کار جهادی است لذا باید از ظرفیت هنرمندان و فعالان فرهنگی در این زمینه استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به توانایی بالای هنرمندان و فعالان حوزه فرهنگی استان گیلان، گفت: ایجاد شور و نشاط در فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت یکی از اهداف این جشنواره است.

معاون فرهنگی سپاه قدس گیلان تصریح کرد: نقش آفرینی در تولیدات جبهه فرهنگی انقلاب، معرفی ابتکارات بسیجیان در خلق آثار هنری و هویت‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج بخشی از اهداف این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه شناسایی مهارت‌های فرهنگی و هنری بسیجیان، شبکه‌سازی بسجیان به منظور تولید آثار هنری و فرهنگی و همچنین جریان‌سازی و الگوسازی فعالیت‌های فرهنگی شاخص بخش دیگر از اهداف پیش بینی شده برای این جشنواره است، ادامه داد: این جشنواره در هشت بخش و ۴۴ عنوان برگزار خواهد شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۱۰ آذر امسال است.

مهدی‌پور با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های تصویری، تجسمی، دیجیتال و مکتوب، سرود و موسیقی، پویانمایی، تئاتر و شعر و ادبیات برگزار می‌شود، گفت: علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق سایت madreseheshgh.ir و نشانی پستی تهران، خیابان طالقانی، کوچه ۱۰ خرداد، قبل از لانه جسوسی و یا کدپستی ۱۵۸۳۹۱۸۱۳۳ به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false