×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

نماز جمعه رشت

امام جمعه رشت : ریشه کنی فساد در جامعه نیازمند بسیج همگانی است.

نماز جمعه رشت

نماینده ولی فقیه در گیلان ، درخطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی رشت ، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جلسه خبرگان رهبری مبنی براینکه قوه قضاییه تنها نیست وهمه برای مبارزه با فساد، در کنار دستگاه قضا ایستاده ایم گفت : برای از بین بردن و ریشه کنی فساد درجامعه باید همگان بسیج شویم.
آیت ا… فلاحتی با تاکید براینکه مسولان قضایی استان، روند برخورد با مفسدان اقتصادی را سرعت بخشند، به افرادی که در فکر فساد در جامعه هستند هشدار داد : دستگاه قضا با تمام توان و نظارت عمیق و مستمر با آنان برخورد خواهد کرد.
خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی تولید برنج در۳ استان شمالی، از متولیان بخش کشاورزی، نمایندگان مجلس و وزرای این بخش خواست با حمایت از شالیکاران ، جلوی واردات بی رویه برنج گرفته شود، تا شالیکاران ضرر نکنند .
آیت ا… فلاحتی همچنین از مسولان و متولیان بخش صنعت و تولید خواست در پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شان لحظه ای درنگ نکنند چرا که تاخیر در پرداخت حقوق و دستمزد این قشر زحمتکش ، ضررهای روحی، روانی و آسیب فراوانی برای جامعه به دنبال خواهد داشت.
وی افزود : برای از بین بردن دغدغه ی کارگر زحمتکش جامعه باید کارگاه های تعطیل شده و نیمه فعال دوباره راه اندازی شود و چرخ تولید شتاب بیشتری بگیرد.
نماینده ولی فقیه در گیلان، در بخش دیگری از خطبه ها به جنایات آل سعود که با اسم اسلام بدترین جنایات را در حق ملت مظلوم یمن می کنند اشاره و خاطرنشان کرد : به رغم جنایات آل سعود، مردم ستمدیده یمن توانستند با دفاع مقدس، آرامکو این منبع نفتی عربستان را نابود کنند و عربستان هم با گودالی که برای خود درست کرده، دست گدایی به سایر کشورها دراز کند.
آیت.. الله فلاحتی در ادامه به نقش و جایگاه موعظه در تربیت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود : در دین مبین اسلام به موعظه و پند دادن بسیارسفارش شده و موعظه کنندگان هم ابتدا باید خودشان هم در گفتار و هم در رفتار الگو باشند.
وی همچنین به ۵ مهر سالروز شکستن حصر آبادان اشاره کرد و افزود: امام راحل به محض شنیدن حصرآبادان به نیروهای مسلح دستور فرمودند تا حصرآبادان شکسته شود و عملیات ثامن الائمه ۵ مهر ۱۳۶۰ منجر به شکست حضر آبادان شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false