×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

برپایی یادواره ۱۶۶ شهید آستارا با سخنرانی آیت الله فلاحتی

نماینده ولی فقیه در گیلان در یادواره شهدای آستارا گفت : عزت و کرامت انسانی ملت ایران در سایه خون شهدا محقق شد.

برپایی یادواره 166 شهید آستارا با سخنرانی آیت الله فلاحتینماینده ولی فقیه در گیلان امروز در یادواره ۱۶۶ شهید شهرستان آستارا که در مسجد آبروان این شهر برگزار شد گفت : عزت ملت ایران با رهبری داهیانه امام خمینی رحمت الله علیه و خون شهدا بدست آمد و با درایت رهبر معظم انقلاب حفظ شده است.
آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز متحول ترین کشور دنیا است، تصریح کرد : تمام تحلیلگران جهان اعتراف می کنند جمهوری اسلامی ایران معادله گردان دنیا است.
وی با بیان اینکه نگاه همه مسلمانان دنیا امروز به ایران است گفت : امروز تمام پایگاه های نظامی آمریکا در نقاط مختلف دنیا در دسترس موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی ایران است.
امام جمعه رشت  در ادامه به تلاش مکرون مکار رئیس جمهور فرانسه برای دیدار بین روسای جمهور ایران و آمریکا در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد : مقام معظم رهبری خط قرمز را بیان فرمودند که مذاکره ای با آمریکایی ها نمی کنیم و هیچ مذاکره ای انجام نمی شود.
آیت الله فلاحتی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی براینکه اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند آن را با خاک یکسان می کنیم اشاره کرد و افزود : سخن مذکور ارعاب نیست بلکه ریشه در عمق اقتدار جمهوری اسلامی ایران دارد.
وی آمریکایی ها را مکار و حیله گر دنیای معاصر خواند و بیان کرد : در سفر رئیس جمهور به گیلان بیان کردم آمریکا را در برجام آزمایش کردید و اکنون نباید به اروپایی های یدک کش آمریکا اعتماد کنید.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ملت ها امروز به این باور رسیدند که ایران اسلامی می تواند دنیا را رهبری کند، تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران دست دوستی به طرف همه دراز کرده است.
آیت الله فلاحتی خاطرنشان کرد: امروز ملت های آزاده دنیا تمام امیدشان به ایران است و این برای مردم ما عزت محسوب می شود.
وی بر طنین انداز شدن یاد و خاطره شهیدان در بین جوانان و نسل امروز تاکید کرد و یادآور شد : عزت، اقتدار، معنویت و کرامت انسانی ملت ایران در سایه خون شهدا تحقق پیدا کرده است.
امام جمعه رشت، خواستار ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر شد و گفت : این فریضه الهی از جهاد در جبهه بالاتر است.
آیت الله فلاحتی در ادامه بر راه اندازی کریدور سبز شمال – جنوب از مسیر آستارا شد و افزود : عملیاتی شدن این کریدور بین المللی می تواند  تسکین دهنده بخشی از آلام مردم منطقه به ویژه بیکاری جوانان باشد.
وی در ادامه آستارا را همانند چابکسر، لوشان و انزلی در چهار سوی گیلان پیشانی استان عنوان کرد و افزود : از دیرباز آستارا شیعیان دلداده به اهل بیت(ع) داشته و در بین مسلمانان آسیای میانه تاثیرگذار بوده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان آستارا را دروازه ورود به اروپا عنوان کرد و گفت : این شهرستان محل تلاقی تمدن ها است.
پس از برگزاری یادواره شهدای آستارا ،  نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله فلاحتی در مسجد آبروان آستارا اقامه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false