×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از جمع‌آوری تمام بخاری‌های نفتی مدارس استان خبر داد و گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید ۱۱۰ کلاس درس با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

علی دقیق صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان و در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید ۱۱۰ کلاس درس با زیربنای ۱۲ هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال در استان آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از افتتاح ۲۹ طرح و پروژه در مهر ماه امسال خبر داد و عنوان کرد: تعداد ۲۵ عدد از این پروژه‌ها آموزشی، ۳ پروژه ورزشی و یک پروژه نیز مربوط به افتتاح کانون فرهنگی و تربیتی است که مجموعاً در اختیار اداره کل آموزش و پرورش گیلان قرار می‌گیرند.

دقیق از افتتاح و بهره‌برداری از ۳۰ پروژه استاندارد سازی گرمایشی کلاس‌های درس در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی دولت و طبق لایحه‌ای که به مجلس فرستاده شد جمع‌آوری کلیه بخاری‌های نفتی مدارسی که در مناطق برخوردار از گاز شهری هستند در دستور کار قرار دارد.

وی در تشریح وضعیت مدارس گیلان از حیث استفاده از بخاری‌های نفتی نیز مطالبی بیان داشت و اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده از کل مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش گیلان حدود ۱۴۴ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی هستند که البته علمک گاز شهری نیز در آن‌ها نصب شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان از جمع‌آوری کلیه بخاری‌های نفتی این مدارس و جایگزینی آن‌ها با سیستم گرمایشی متمرکز تا مهر ماه امسال خبر داد و ابراز داشت: در گام دوم و تا آبان ماه امسال نیز قصد داریم مدارس موجود در مناطق فاقد گاز شهری استان را به شوفاژ و بخاری برقی مجهز کنیم.

دقیق با بیان اینکه در حال حاضر ۱۳۷ مدرسه استان گیلان در مناطقی که از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند قرار دارند عنوان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که با توجه به برنامه‌ریزی دولت و هدف‌گذاری‌های وزارت آموزش و پرورش نسبت به جمع‌آوری کلیه بخاری‌های نفتی موجود در مدارس گیلان اقدام کنیم.

وی از تلاش و پیگیری نمایندگان مجلس برای بحث لزوم جمع‌آوری بخاری‌های نفتی از سطح مدارس و تأمین اعتبار لازم برای این کار قدردانی کرد و بیان داشت: برای مهر ماه و آغاز سال تحصیلی جدید علاوه بر اقدامات ذکر شده، آسفالت ۴۸ هزار متر مربع از مدارس قدیمی گیلان نیز با موفقیت به انجام رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false