×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

استاندار گیلان گفت: از فرصت باقی مانده دولت اعتدال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه، پروژه های ملی موثر در شکوفایی استان استفاده خواهیم کرد.

 حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان برگزار شد و ضمن تقدیر از زحمات مصطفی سالاری، استاندار سابق گیلان، ارسلان زارع به عنوان استاندار جدید گیلان معارفه شد.

ارسلان زارع، استاندار جدید گیلان در این مراسم، با بیان اینکه نام امام حسین(ع) و نهضت کربلا در طول تاریخ برای همه نسل ها نیروبخش، حیات آفرین و انقلاب گستر بوده است، اظهار کرد: حکومت آل بویه در خطه گیلان نقش بسزایی در اشاعه و ترویج فرهنگ عاشورایی در ایران داشته است که نشان دهنده مکتبی بودن این مردمان است.

وی ضمن قدردانی از حسن اعتماد وزیر کشور به واسطه اعطای مسئولیت استانداری گیلان، افزود: استان گیلان ظرفیت های ارزشمند گوناگونی دارد که مهمترین آنها ظرفیت های انسانی، اجتماعی و فرهنگی است. مردمان این دیار نیز از گذشته تاکنون در کانون تحولات سیاسی و اجتماعی و فرهنگی و علمی و مذهبی قرار داشته اند و در فتح تهران و پایان دادن به استبداد محمدعلی شاه قاجار و تثبیت مشروطیت نقش آفرینی کرده اند.

استاندار گیلان، مجاهدت های میرزا کوچک جنگلی را منجر به تشکیل مینیاتوری از جمهوری اسلامی در گیلان دانست و عنوان کرد: خدمت به گیلان که زادگاه شخصیت های علمی، فرهنگی و دینی برجسته همچون آیت الله بهجت(ره) و پرفسور رضا و شهیدانی همچون نامجو و قلی پور است، مایه فخر و مباهات می باشد.

زارع شرایط کنونی کشور را مستلزم کار و تلاش مضاعف همه کارگزاران نظام بر محور همدلی و وفاق بین مردم و مسئولان دانست و تصریح کرد: به واسطه وحدت و همدلی و تلاش های صورت گرفته در دولت های یازدهم و دوازدهم تاکنون خدمات و اقدامات ارزنده ای برای مردم گیلان ارائه شده و تنها در هفته دولت امسال یک هزار و ۲۶ پروژه با اعتباری معادل یک هزار و ۵۳۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی ایجاد انسجام و هماهنگی و همکاری بین ارکان مدیریتی استان را مد نظر قرار داد و اضافه کرد: با تلاش و پیگیری مستمر فرمانداران، شهرداران و بخشداران سیاست ها و برنامه ها و اهداف دولت با رویکرد اقتصادی و اشتغالزایی در سایه برنامه محوری و خلاقیت و استفاده از همه ظرفیت های استان اعم از منابع انسانی و مواهب طبیعی در عرصه های کشاورزی، صنعتی، تجاری، بازرگانی، گردشگری، خدمات، کاهش آسیب های اجتماعی و تحقق حقوق اجتماعی اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول ارائه خدمات شایسته به مردم را موجب امیدافزایی و ایجاد نشاط اجتماعی دانست و یادآور شد: امیدواریم در انتخابات دوم اسفندماه امسال شاهد یک مشارکت حداکثری در فضایی سالم و امن و قانونی باشیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه از فرصت باقی مانده دولت اعتدال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام به ویژه پروژه های ملی موثر در شکوفایی استان استفاده خواهیم کرد، گفت: تکمیل آزادراه منجیل – رودبار، اتصال راه آهن قزوین – رشت به انزلی و آستارا و تحقق کریدور شمال – جنوب و بهره برداری از سدهای استان در اولویت دولت است.

وی با تاکید بر لزوم شایسته سالاری و حفظ مشیء اعتدال مورد نظر دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: در دوران مدیریتی جدید استفاده از منابع انسانی کارآمد، متدین، متعهد، متخصص و معتقد به اندیشه های دولت را مورد توجه قرار خواهیم داد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false