×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

شنیده های رشتوند حاکی است گزینه اصلی شهرداری رشت که نه ماه است بدون سکاندار مانده کسی جز ناصر حاج محمدی شهردار سابق شاهرود و رامسر نیست.

حاج محمدی که ۱۳۹۶ کاندیدای شهرداری گرگان بوده بدلیل عدم ارائه برنامه منسجم و قوی موفق به کسب این جایگاه نشده بود.

شنیده ها حاکی است حضور حاج محمدی برای کاندیداتوری شهرداری رشت و معرفی ایشان از سوی سید امیرحسین علوی و به اصرار وی بوده است موضوعی که علیرغم تماسهای چندین باره خبرنگار پایگاه خبری رشتوند برای پرسش در خصوص صحت آن متاسفانه موفق به برقراری تماس نشد.

از نکات جالب توجه دیگر نمایش تعلق ناصر حاج محمدی به طیف شش نفره شورا بوده به نحوی که در طیف شش نفره گمان می رود ناصر حاج محمدی گزینه صد آنهاست!!

این موضوع از آنجا مشکوک به نظر می رسد که رسانه های مخالف گزینه های طیف شش نفره از دیروز که نام ناصرحاج محمدی تعرفه شده است در سکوت کامل بسر می برند حال آنکه همین رسانه ها در انتخاب سه شهردار پیشین یکسره در حال تخریب و افترا طیف شش نفره بودند.
از ناصر حاج محمدی بعنوان استاد پشتیبانی لجستیک در حمایت از کاندیداهای مجلس نام برده می شود ، باید ماند و دید آیا هدف خاصی از سوی رئیس شورا برای تعرفه وی بعنوان فردی که توانایی تصدی بر شهرداری رشت را دارد وجود داشته یا تنها خیرخواهی شهرداری رشت و رشتوندان مد نظر ایشان بوده است!!!

ایشان همان شهرداری است که پس از عزل در نامه ای تند و توهین آمیز مسئولین و مردم شاهرود را خطاب قرار داد که موجب دلخوری مردم شاهرود شد.آیا توهینی مشابه در انتظار اعضا شورا و رشتوندان است؟

باید ماند و دید آیا بازی طیف شش نفره مطابق میل طراح اصلی خارج از این طیف رقم خواهد خورد؟

لازم به ذکر است مطلب فوق بعنوان شنیده منتشر شده است و در صورت رد یا تایید موارد ذکر شده اصلاح خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false