×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

چند روز پیش سید امیر حسین علوی رئیس محترم شورای شهر در مصاحبه ای اعلام نمود بزودی طرح سه شنبه های بدون خودرو اجرا خواهد شد ، امروز ایشان به وعده خود عمل نمود و در اقدامی ارزشمند و پرشکوه با اتوبوس سازمان حمل و نقل از مبدایی که مشخص نیست در چه فاصله ای از محل سکونت ایشان وجود دارد به مقصدی که مشخص نیست چرا به آن مقصد تشریف برده اند، سفر نمودند.


صرف نظر از اینکه از محل سکونت ایشان تا ایستگاه اتوبوس مبدا و از ایستگاه مقصد تا مقصد مورد نظر ایشان با راننده شخصی منتقل شده اند یا خیر و اینکه چطور مدیرعامل سازمان حمل و نقل و سایر مدیران را بصورت ( اِ شما اینجا چکار میکنید و چه اتفاق جالبی ) در خیابان دیده اند و حضور عکاس حرفه ای در اطراف ایشان و داخل اتوبوس و عدم ارائه بلیط به راننده و احتمالا هماهنگی با راننده جهت حضور سر فلان ساعت در فلان ایستگاه و و باید از ایشان پرسید اگر هدف از این اقدام نمادین تشویق مردم به استفاده از وسائل نقلیه عمومی بوده که بهتر است بدانید مردم بواسطه ی جیب خالی خود از اتوبوسهای کم تعداد شهرداری ( که البته با توانایی فردی پیمان پارسا به خوبی مدیریت شده اند ) استفاده می نمایند.

لااقل وقت یک مدیر توانا که توانسته با این وضعیت وا اسفا با کمترین امکانات بهترین مدیریت را داشته باشد نگیرید.

همچنین بد نیست مطلع گردید محمد حسن علیپور عضو شورای شهر نیز مدتهاست از وسایل نقلیه عمومی البته بدون خبرنگار و عکاس استفاده میکند!

و جالب تر اینکه هیچ پایگاه خبری هم از اینکار وی خبری منتشر نمی کنند!
اگر هدف پیاده روی است که ثابت قدم با احداث پیاده راه برای همیشه به رشتوندان خدمت بزرگتری را ارائه کرده است.
شهر نیازمند شهردار است اگر مقصود نمایش حس ترحم برای شهر و مردم است بهتر نیست پس از ۶ ماه با مدیریت صحیح یک شهردار را برای این شهر انتخاب کنید.
ضمنا شما که رئیس شورا هستید نتوانستید رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران را همراه خود کنید !
حتی یکی از اعضای دیگر شورا را !
آنگاه چطور فکر می کنید میتوانید سایر مردم را تشویق به استفاده از وسایل کم تعداد نقلیه عمومی  کنید آن هم با ژست دستی در جیب؟
انشالله که هدف از این حضور در انظار عمومی مباحث مربوط به سایر جایگاههای مطلوبتان در آینده نباشد.
انشالله اینگونه رفتار از سوی هر مسئولی چه شهردار تهران، چه وزیر و چه رئیس شورا به مقاصد پوپولیستی نباشد.
نگارنده بعنوان یک رشتوند از رئیس محترم خواهشمند است با خودروی شورا در محل کار خود حاضر گردد شاید بواسطه حضور سریعتر در شورا گره ای از کار بنده خدایی باز نماید.

جناب رئیس شورا در اسکرین شات ذیل نظر تعدادی از رشتوندان را مشاهده می فرمایید که در بخش نظرات صفحه رسمی یکی از پایگاههای خبری ذیل خبر درج شده ی مربوط به حضور امروز شما در اتوبوس عمومی نوشته شده است.

جناب رئیس شورا ، شهر ایده آل ، شهردار ایده آل می خواهد.

 

منبع عکس : گیل خبر

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false