×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کمج:
یه داغان یه تکان خودت رو بده گویا این شش نفر دست بردار نیستن

نوخون:
شهر خلاق که نذاشتن بگیریم دیگه چه فرقی داره

گمج در آیین گیلان همواره نقشی بی بدیل و تاثیرگذار ایفا کرده و می کند و بیش از اینکه صرفا ظرفی جهت پخت و پز محسوب گردد کاربردی چند گونه دارد.

گمج را از سویی هم میتوان در وصف شخصیت بسیاری از مدیران و مسئولین بی تفاوت این شهر بکار برد و از سویی میتوان با حفظ خاصیت به برندی بین المللی تبدیل کرده و برای زدن سیلی محکم بر دهان استکبار به بلاد کفر صادر کرد.

اما در این یادداشت کاربرد ترکیبی این وسیله اعجاب آور است که گویی این روزها مورد نظر زوج های همسوی امروز مدیریت شهری قرار گرفته است و در قالب آن به نقش آفرینی میپردازند و البته تاکنون نیز به هر شکل ممکن پاسخ داده است!

این روزها شاهد همکاری های تنگاتنگ رییس یکی از مجموعه های مدیریت شهری با الهام از کاربرد گمج در کنار نائب بر حق خود جناب نوخون(درب گمج) هستیم که در عین بی خاصیتی و ایجاد مشکلات متعدد برای شهر و منافع شهروندان با صرف یک هارمونی ضعیف و ناکوک مدتهاست آینده این شهر را در ابهام قرار دادند.

آقای رییس عذرخواهی میشود جناب گمج در آخرین مکالمه خود با نوخون فربه خود با گلایه از اقدامات قانونی سایر اعضای شورا در مورد انتخاب شهردار مکرر به وی نهیب زد که ای داغان تلاش از کف مده که این شش نفر با انسجام خود آب از رس ما کشیده اند و باید برای ترفندهای بعدی و تاخیر در انتخاب شهردار رشت روغن داغ را زیاد کرد اما گویی جناب نوخون که خسته از اقدامات گذشته دیگر امیدی به فردا ندارد و از میزبانی شهر خلاق و بروز اندامهای تپل خود به جهانیان نیز دلسرد شده دیگر رغبتی به ادامه این همنشینی ندارد.

باید دید ادامه داستان به کدام سمت میکشاند این شهر خسته را…

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false