×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران که به عنوان مهمان ویژه در در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات حضور پیدا کرده بود اظهار کرد: برای تمامی ورزشکاران حاضر در مسابقات آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .

شاهرخ شهنازی افزود: نقش ورزش در سلامت افراد جامعه را بسیار مهم و یکی از دلایل اصلی ایجاد نشاط و شادی و سلامت روحی و روانی جامعه عنوان کرد و افزود: توجه به این مقوله باید همواره مورد توجه باشد.

در ادامه این مراسم محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری چنین مسابقاتی اظهار کرد: تاثیر ورزش در حوزه سلامت روحی و روانی جامعه و نقش آن در ایجاد نشاط اجتماعی غیر قابل انکار است.

افشین ناظمی معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت نیز با اشاره به اینکه ناظمی این مسابقات را با مساعدت ویژه کمیته ورزش و تفریحات سالم برگزار شده است اظهار کرد : سلامت جسمانی و روحی و روانی و ایجاد دوستی و رفاقت دربین کارکنان شهرداری کلانشهرها کشور از مهم ترین دلایل برگزاری چنین مسابقاتی است.

فروحی رئیس کمیته ورزش و تفریحات سالم مجمع شهرداران کلانشهرها کشور نیز در این مراسم اظهار کرد: حضور دبیر کل ملی المپیک ایران را در این مسابقات به فال نیک گرفته و امیدوارم بتوانیم از پتانسیل و امکانات کمیته در جهت ارتقا ورزش کارکنان بهره بیشتری بگیریم.

در این مراسم تیم های تبریز ، رشت ، (شیراز و مشهد ) به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کرده و در پایان با اهدا جوایز از نفرات برتر این دوره از مسابقات تجلیل شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false