×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

تنها چند ساعت پس از پیگیری گزارشات مردمی در خصوص معضل پارک قدس رشت نگذشته که اینبار گزارشی جدید از رشتوندان مبنی بر وجود خطر برق گرفتگی توسط کابلهای برق آزاد در پارک قدس رشت به تحریریه رشتوتد رسید.
دریافت این گزارش یکبار دیگر خبرنگار رشتوند را به پارک قدس کشاند.

سازمانی با بودجه ۵۰ میلیاردی نباید برای عایق نمودن کابلهای خطرناک برق از شیشه آب معدنی !! استفاده نماید ، رشت را چه تصور میکنید ؟!

سطح شهر و شهروندان تا این حد نزول کرده است؟


پس از مشاهده و تایید گزارش واصله توسط خبرنگار رشتوند، متاسفانه برقراری تماس با شماره سازمان سیما و منظر جهت اطلاع و جلوگیری از بروز حادثه بی پاسخ ماند . لذا بنابر وظیفه شهروندی مورد مشاهده شده و خطر جانی ناشی از این بی مسئولیتی سازمان متولی نگهداری پارکهای رشت ، به سمع و نظر مدیر محترم خدمات شهر شهرداری رسید و خوشبختانه جناب آقای حامد بشردانش که از مدیران خوشنام میان پرسنل شهرداری است با دستور اکید و فوری در کمتر از چند ساعت نسبت به رفع خطر در پارک قدس اقدام نمودند که این خود نشانه توانایی مدیران اجرائی و کاربلد است.

لذا بدینوسیله از احساس مسئولیت مدیرمحترم خدمات شهری شهرداری رشت و معاونت مربوطه سپاسگزای نموده و به رئیس ارشد سازمان سیما و منظر شهرداری رشت اخطار میدهیم وضعیت مشابه در پارکهای رشت به وفور مشاهده شده است و چنانچه خطر موجود رفع نگردد ، بی شک برای رشتوندان و خصوصا کودکان حادثه ساز خواهد شد و مسئولیت آن برعهده شما و سازمان تحت ریاست شماست.
امید است مدیر ذیربط با نگهداری پارکها و فضای سبز، زین پس با حضور بیشتر در محل کار و نظارت بهتر و مستمر تر بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد با این سازمان موجبات ایجاد امنیت بجای خطر برق گرفتگی برای شهروندان و خصوصا کودکان را بوجود آورد.


لازم به ذکر است رشتوند در راستای وظیفه رسانه ای خود قصد نگاه موشکافانه به عملکرد سازمانهایی که با قصور مسبب ایجاد شرایط بد در سطح رشت می باشند ، را دارد.
لذا چنانچه کارکنان زحمتکش و خدوم شهرداری در هر سمتی و رشتوندان محترم از بروز تخلف ، رانت ، کم کاری و … مطلع اند می توانند مستندات خود را از طریق دایرکت صفحه اینستاگرام رشتوند

https://www.instagram.com/rashtvand.ir

برای انعکاس ارسال فرمایند تا شاید بدینوسیله برخی مسئولین بی مبالات در هر رده و نهادی ( که اگر رانت و وارتی بازی نبود حداکثر غازچران بودند ) اندکی به این صحبت مقام معظم رهبری
مد ظله العالی عمل نمایند :
“می خواهم بگویم هر کاری می کنید، باید طوری باشد که برای آن استدلال و توجیه قانع کننده ای داشته باشید. اگر از شما پرسیدند چرا این سرمایه گذاری را کردید، چرا این اقدام را کردید، چرا آن اقدام را نکردید، بگویید با این استدلال. البتّه ممکن است این استدلال غلط باشد و همه آن را نپسندند، اما شما استدلال داشته باشید. پاسخ گو بودن یعنی این. در پیشگاه خدای متعال هم همین طور است، اگر پیش خدای متعال استدلال داشته باشیم؛ چنانچه استدلال ما غلط باشد، خدای متعال اغماض می کند”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false