×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ دفتر خدمات الکترونیکی در گیلان راه‌اندازی شده است، گفت: ۷ دفتر خدمات الکترونیک در سایر بخش‌ها و شهرهای استان نیز بزودی راه‌اندازی خواهد شد.

مجید الهیان با بیان اینکه تاکنون ۲۱ دفتر خدمات الکترونیکی در گیلان راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۴ دفتر در شهر رشت و ۱۷ دفتر در بخش‌ها و شهرهای مختلف استان تشکیل شده است.

وی از راه اندازی ۷ دفتر خدمات الکترونیک در سایر بخش‌ها و شهرهای استان خبر داد و افزود: راه‏‏‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با هدف سهولت در کار مردم راه اندازی شده است.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری گیلان ادامه داد: صرفه‌جویی چشمگیر در وقت و هزینه مردم،‌ جلوگیری از ازدحام در محاکم قضایی اعم از دادگاه‌ها و دادسراها از جمله مزایای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان رابط بین شاکی و محاکم قضایی است.

الهیان در ادامه با اشاره به اینکه از ۱۹ آبان ثبت شکوائیه در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام شده است، خاطرنشان کرد: ثبت شکوائیه برای ۸۹ عنوان اتهامی از قبیل توهین، تهدید، خیانت در امانت، کلاهبرداری در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی انجام می‌شود و مردم برای ثبت این شکوائیه‌ها نیازی به مراجعه به دادسرا ندارند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false