×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

معصومه جهانچی با اشاره به دیدار حساس شهرداری مقابل فجر شیراز اظهار کرد: در دور رفت موفق به کسب پیروزی مقابل تیم شیرازی شدیم و انتظارمان تکرار پیروزی در رشت است.

وی با اذعان به اینکه دیدار مقابل پویندگان شش امتیازی است افزود: پویندگان صنعت فجر شیراز با اختلاف سه امتیاز سه رده‌بالاتر از تیممان در جدول قرار دارد و با پیروزی مقابل این تیم توانایی رسیدن به چهار تیم بالای جدول را داریم.

سرمربی شهرداری رشت با بیان اینکه برای کسب پیروزی به مصاف فجر می‌روند بیان کرد: دو بازیکن جدید در نیم‌فصل به تیممان اضافه‌شده و در دیدار مقابل پویندگان می‌توانند به میدان رفته و نقاط ضعفمان را پوشش دهند.

جهانچی با اشاره به حضور دو بازیکن ملی‌پوش در تیم شیرازی تصریح کرد: نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان و لیلا خدابنده لو گلر تیم ملی در این تیم توپ می‌زنند و این نشان از کیفیت بالای این تیم دارد ولی برای کسب سه امتیاز به مصاف این تیم می‌رویم.

وی با بیان اینکه حضور پرتعداد بازیکنان ملی‌پوشان در تیم نامی نو مهم‌ترین دلیل شکست مقابل این تیم بود خاطرنشان کرد: در برابر تیم قدرتمند اصفهانی با نتیجه دو بر یک پیش افتاده بودیم و در هشت دقیقه پایانی به دلیل تجربه و تبحر بالای بازیکنان ملی‌پوش نامی نو شیرازه تیممان از هم‌ پاشیده شد.

سرمربی شهرداری رشت گفت: تیم نامی نو با تغییر پلن روی به بازی پاورپلی کرده و موفق شد کام‌‌بک داشته باشد، تا پیش از پاورپلی کردن نامی نو توانایی شکست این تیم را داشتیم و تجربه گران‌بهایی برایمان به ارمغان آورد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false