×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

از آنجایی که رشتوند تنها یک پایگاه خبری نبوده و در واقع هدف موسسان این پایگاه ، تبدیل رشتوند به یک مجله برای جلب نظر خوانندگان بوده، مدتی بود بدنبال سوژه ای جذاب برای خوانندگان بودم، در گیر و واگیر گردش شمسی و قمری در اینستاگرام بودم که یک شخصیت که از پیش میشناختم نظرم را جلب کرد ، البته حقیقت را بخواهید شدیدا نسبت به این شخصی گارد داشتم ، از همان نوعی که خیلی از ما ایرانی ها بدون شناخت کامل از شخصی بر اساس قلیانات درونی و قاضی درونمان داریم . کلاه را قاضی کردم ، دیدم این شخص واقعا موفق بوده، حداقل در برندسازی پس بهتر است بجای گارد با پیروی یا همان فالو اینستابازان بیشتر با وی آشنا شوم.
بعد از گذشت نیم ساعت فهمید ای دل غافل این یکی از شخصیتهای مورد علاقه ی اینجانب است که بنده ندانسته نسبت به وی گارد ویژه ای داشتم.
با مطالعه شرح حال وی از زبان خودش تصمیم گرفتم با کسب اجازه از ایشان ، هر ۲ روز یکبار یک قسمت خلاصه از شرح ماوقع زندگی حرفه ای وی را با تصاویری در رشتوند منتشر کنم، تا شاید برخی عز رشتوندان که با وی آشنایی ندارند ، بیشتر آشنا شوند.
این شخص کسی نیست جز ” حمید سپید نام ” یا همان مستر تیستر خودمان ، با ظاهری تودل برو و لهجه فارسی ، اینگلیسی ، بی آلایش و البته شکمو.


صاحب شرکت کاسپید ( برای ما اهل آی تی این برند شناخته شده است ) در ایران و انگلستان ، بازیگر ، کارگردان ، کارآفرین و سخنران سمینارهای انگیزشی.
چون ما ایرانی ها عموما مرغ همسایه را غاز میبینیم ، کمتر به داشته هایمان ارج می گذاریم.

برای مطالعه شرح زندگی حمید سپیدنام یا مستر تیستر ایرانی، با رشتوند همراه شوید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false