×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

میلاد شیخ سلیمانی امروز در گفت‌وگو با فارس در رشت با اشاره به شکست در دقایق پایانی مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: برای ارائه یک بازی هجومی و کسب سه امتیاز به مصاف تراکتورسازی رفتیم و به‌هیچ‌وجه هدفمان ارائه بازی تدافعی نبود.

وی با اشاره به اینکه سپیدرود در مقابل تراکتورسازی موقعیت‌های خوبی خلق کرد بیان کرد: نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم و تراکتور بر روی نبوغ شجاعی به گل دست‌یافت، گلی که خیلی زود از سوی نزهتی پاسخ داده شد ولی در لحظات پایانی مسابقه با دریافت گل دوم، بازی را واگذار کردیم.

مدافع سپیدرود با اذعان به جو سنگین ورزشگاه یادگار امام تبریز افزود: این جو فشار زیادی بر روی بازیکنان هر دو تیم وارد کرد، نیمه نخست مسابقه نتوانستیم بازی خوبی ارائه دهیم ولی نیمه دوم ورق برگشت و یک بازی خوب و امیدوارکننده به نمایش گذاشتیم.

شیخ سلیمانی با اشاره به اینکه خط دفاعی سپیدرود با حضور کریمی متحول شده تصریح کرد: ابتدای فصل بازیکنان از نظر بدنی مشکل داشتند و ساختار دفاعی تیم دچار مشکل بود ولی تعطیلی‌های لیگ باعث شد بتوانیم با تمریناتی که کادر فنی برایمان طراحی کردند به ثبات خوبی دست پیدا کنیم.

وی بازی مقابل پارس جنوبی جم را شروع پیروزی‌های سپیدرود در لیگ هجدهم دانست و افزود: تمرینات خوبی در هفته گذشته انجام دادیم و تنها به سه امتیاز دیدار مقابل پارس فکر می‌کنیم، هواداران در چند هفته اخیر به‌خوبی از سپیدرود حمایت کردند و با پیروزی مقابل پارس، هواداران را شادمان رهسپار خانه‌هایشان می‌کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false