×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

کیوان محمدی عصر یکشنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با محوریت آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهارکرد: یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای به فعالیت‌های پژوهشی اختصاص پیدا می‌کند.

محمدی گفت: در سال ۹۷ حدود یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بودجه برای برنامه‌های پژوهشی در گیلان تخصیص یافته که با این اعتبار اندک نمی توان در حوزه فعالیت‌های پژوهشی اقدام چشمگیری انجام داد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار دو طرح در حوزه اشتغال پایدار و آب و محیط زیست در استان گیلان ارائه شده است، افزود: ۵۹ طرح در قالب اشتغال پایدار و ۵۸ طرح نیز در قالب آب و محیط زیست است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان همچنین بیان‌کرد: در سال گذشته ۶۶ طرح پژوهشی در استان گیلان با اعتبارات اختصاص یافته به نتایج مطلوب دست یافتند.

وی با اشاره به اینکه طرح پژوهشی گیلان در دو بخش تخصصی در نظر گرفته می‌شود، تصریح کرد: یکی از قالب‌های در نظر گرفته شده برای فعالیت‌های پژوهشی در زمینه اشتغال پایدار است.

محمدی با اشاره به اینکه آب و محیط زیست یکی دیگر از قالب‌های پژوهشی در نظر گرفته شده برای گیلان است، ادامه داد:  ۸ گروه داوری در مورد طرح‌های پژوهشی گیلان تصمیم‌گیری می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false