×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

وزیر ورزش و جوانان گفت: به باشگاه پرسپولیس از طریق ارز ثانویه، مبلغ پانصد هزار یورو تحویل داده ایم و به زودی برای باشگاه استقلال هم این اتفاق می افتد.
مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حیاط دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به صعود تیم پرسپولیس به فینال جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: عملکرد ورزش ایران در سال جاری راضی کننده بوده است و در مسابقات جام جهانی، بازی های آسیایی، پاراآسیایی و المپیک جوانان نتایج بسیار خوبی گرفتیم و در آرژانتین توانستیم رتبه خودمان را از ۲۴ به ۷ ارتقا بدهیم.

وی گفت: خوشبختانه پرسپولیس توانست با حمایت هواداران خود به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و باعث خوشحالی مردم شود. هم پرسپولیس و استقلال عملکرد خوبی در آسیا ارائه دادند و خوشبختانه پرسپولیس موفق شد با اقتدار تیم السد را که مهره های گرانقیمت دارد را کنار بگذارد و به فینال برسد. روزهای دوازدهم و نوزدهم آبان دو بازی مهم خواهیم داشت و امیدوارم پرسپولیس با اقتدار قهرمان آسیا شود.
وزیر ورزش در ادامه درباره خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خطر نشان کرد: دکتر روحانی با کلیت این قضیه موافق هستند و روال قانونی این است که باید در دولت بررسی شود و در لیست شرکت های در حال واگذاری قرار بگیرد. این موضوع در کمیسیون های مربوطه در حال بررسی است و اگر در دولت تصویب شود، ادامه مراحل آن برای انجام اقدامات نهایی به سازمان خصوصی سازی واگذار خواهد شد.
سلطانی فر همچنین درباره اینکه آیا اساسنامه کمیته ملی المپیک برای تصویب به هیات دولت رسیده است یا خیر هم گفت: این اساسنامه هنور در حال بررسی است تا کارهای آن هم انجام شود.
وی در پایان درباره وضعیت پخش برنامه تلویزیونی نود اظهار کرد: این موضوع مربوط به صدا و سیما است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false