×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

پس از بحث و تبادل‌نظر در هیات مدیره ملوان انزلی که منجر به استعفای یکی از اعضای آن شد، فرهاد پورغلامی با نظر مدیرعامل و مالک ۷۰ درصدی باشگاه ملوان انزلی از سرمربیگری این تیم برکنار شد.

پس از برکناری پورغلامی از سرمربیگری ملوان انزلی، نخستین تمرین این تیم با حضور میلاد رفیع نیا مدیرعامل باشگاه ملوان، پژمان نوری و مازیار زارع کاپیتان‌های سابق ملوان از ساعت ۱۵:۳۰در زمین حسن رود برگزار شد.

پژمان نوری پیش از آغاز تمرین با اشاره به اینکه دوست نداشتیم ملوان به این نقطه برسید اظهار کرد: با اتحاد و همدلی می‌توانیم ملوان را به جایگاهی که لیاقتش را دارد بازگردانیم، این تیم هر چه دارد از هواداران پرشورش دارد.

وی با اذعان اینکه ملوان نیاز به شوک بزرگ دارد افزود: هواداران ملوان همواره پشت این تیم بوده‌اند و با شوک بزرگی که به این تیم وارد می‌شود از انتهای جدول جدا می‌شویم.

کاپیتان ابتدای فصل ملوان گفت: با حمایت هواداران به لیگ برتر صعود می‌کنیم و اگر ملوان امروز زنده است به دلیل حضور هواداران پرشورش است.

مازیار زارع نیز با اشاره به اینکه خوشحال است بار دیگر در زمین تمرینی ملوان حضور پیدا کرده است اظهار کرد: این زمین و این تیم متعلق به امثال ما و امثال فرهاد پورغلامی، محمد احمدزاده، بهمن خان صالح نیا، نصرت ایران‌دوست و همه‌کسانی که برای ملوان زحمت‌کشیده‌اند است.

وی با اذعان به اینکه پورغلامی برای ملوان زحمت خود را کشیده است تصریح کرد: برای کمک به ملوان به این تیم بازگشته‌ایم و با همدلی و اتحاد می‌توانیم تیممان را به سرمنزل مقصود برسانیم.

پژمان نوری و مازیار زارع وظیفه هدایت ملوان مقابل فجر شهید سپاسی شیراز را بر عهده‌دارند و پس‌ازاین دیدار، محمد احمدزاده به‌عنوان سرمربی ملوان سکان هدایت نماینده گیلان در لیگ دسته اول را بر عهده می‌گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false