×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

اگر چه محمد رضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام کرد در حال حاضر امکان حضور تیم ملی در شهرستان ها وجود ندارد اما تاکید کی روش به برگزاری بازی های آتی تیم ملی در یکی از شهرها است.
کی روش در حال حاضر برای استراحت تهران را ترک کرده اما در بازگشت دوباره و پیش از آغاز اردوی تیم ملی به چند شهری که آماده میزبانی از تیم ملی هستند سفر می کند تا امکانات را مورد ارزیابی قرار دهد و در نهایت یکی از شهرها را برای برگزاری دو بازی دوستانه با ترینیدا و توباگو و ونزوئلا انتخاب کند. البته این احتمال وجود دارد این دو بازی در دو شهر مختلف برگزار شود.
کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی با بولیوی به این نکته اشاره کرد اما گفت در این باره ابتدا باید با تیم های حریف صحبت کنیم تا رضایت دهند که برای بازی به شهرستان ها بیایند.
گفته می شود در حال حاضر دو شهرستان از میزبانی بازی های دوستانه تیم ملی استقبال کرده اند که یکی از شهرها مشهد است که استادیوم امام رضا را در اختیار دارد و دیگری استادیوم یادگار امام تبریز. این احتمال وجود دارد پیش از بازگشت کی روش به تهران دستیاران او از امکانات این دو شهر بازدید کنند و به سرمربی تیم ملی گزارش دهند.
تیم ملی آبان ماه دو بازی دوستانه انجام می دهد که یکی از این بازی ها برابر ترینیدا و توباگو خواهد بود که این بازی ۲۴ آبان ماه خواهد بود و بازی بعدی هم قرار است ۲۹ آبان ماه در برابر تیم ونزوئلا باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false