×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

فرماندار شفت گفت: رانش زمین در ۵ نقطه از ویسرود سبب مسدود شدن و اخلال در رفت و آمد ۲۵۰ خانوار این روستا و همچنین ۶۵۰ خانوار عشایری شهرستان شفت شده است.

محمدرضا محسنی امروز در نشست بررسی میزان خسارت‌های سیل اخیر در شفت با اشاره به اینکه طغیان رودخانه‌ها سبب تخریب ۳ دهنه پل در روستاهای این شهرستان شد اظهار کرد: به ۳۲ واحد مسکونی و ۱۰ واحد تجاری نیز آسیب وارد شد.

وی با بیان اینکه ۲۴ کیلومتر از خطوط انتقال برق، ۳ کیلومتر از خطوط گاز و ۱٫۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی و بخشی از شبکه مخابراتی در جریان سیل در این شهرستان تخریب و یا آسیب دید افزود: تخریب و آب شستگی جاده‌ها و دیواره سازه‌ها از دیگر مشکلات ایجاد شده بر اثر بارش متناوب باران و طغیان رودخانه‌ها است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه رانش زمین در ۵ نقطه از ویسرود سبب مسدود شدن و اخلال در رفت و آمد ۲۵۰ خانوار این روستا و همچنین ۶۵۰ خانوار عشایری شهرستان شفت شده است، افزود: مسیر گردشگری امام‌زاده اسحاق نیز در دو نقطه دچار رانش شده است.

محسنی با اشاره به اینکه سیل سبب تخریب ۳۰ سردهنه خاکی و صدمه زدن به دیواره رودخانه‌ها، نهرها و سردهنه‌‌های مربوط شد، یادآور شد: بر اساس آخرین گزارش‌ها، مجموع خسارت‌های تحمیل شده سیل در شهرستان شفت بالغ بر ۱۷٫۵ میلیارد تومان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: عدم لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها یکی از عوامل تشدید و وارد شدن خسارت سیل اخیر در شهرستان شفت است

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false